Skip to main content
Beantwoord

Playstation 5 welkomstcadeau bestellen lukt niet

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

mijn abonnement/internet aansluiting is op 6-9 ingegaan en ik zou dan 2 weken later cq 2 weken na de bedenktijd een mail moeten ontvangen met een code om die ps5 te verzilveren maar ik heb niks ontvangen. Ik ontving in januari een mail met instructies en waarin verwezen wordt naar de webshop. Als ik die instructies nu opvolg kan ik ik playstation wel toevoegen aan mijn winkelwagen maar ik kan niet bestellen, die knop/link werkt niet. Ik heb niks in mijn spambox staan en geen andere mails gekregen hierover. Zie ik iets over het hoofd? 

Hij is niet uitverkocht, alleen de xbox lijkt uitverkocht. De ps5 en de nntendo zou je nog gewoon moeten kunnen bestellen. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Slednah, leuk dat je er bent. Ik lees in je andere topic dat het aansluiten gelukt is. Je zou dan inderdaad, na de twee weken bedenktijd, de mail met code moeten ontvangen. Dat kan dan nog een dag of twee, drie duren. Maar zelfs met die extra tijd is de tijd al voorbij in jouw geval. Je kunt hiervoor dan het beste contact opnemen met onze logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Ze kunnen dit dan nakijken, en zorgen dat de code alsnog jouw kant op komt.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hey ​@Slednah, leuk dat je er bent. Ik lees in je andere topic dat het aansluiten gelukt is. Je zou dan inderdaad, na de twee weken bedenktijd, de mail met code moeten ontvangen. Dat kan dan nog een dag of twee, drie duren. Maar zelfs met die extra tijd is de tijd al voorbij in jouw geval. Je kunt hiervoor dan het beste contact opnemen met onze logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Ze kunnen dit dan nakijken, en zorgen dat de code alsnog jouw kant op komt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 11, 2025

Hoi ​@Erik van KPN 

Zie nu pas je reactie, ik kom net terug van vakantie. Ik zal maandag ff bellen.

Tnx.