Skip to main content
Beantwoord

PlayStation 5 welkomstcadeau nog niet verzonden

• December 22, 2025
  • 39 reacties
  • 881 keer bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Nee de slechte beoordeling van kpn op Trustpilot begin ik wel te begrijpen nu. 

Vandaag weer een klacht ingediend bij kpn. 

Niet dan men zich er iets van aan trekt.

De standaard antwoorden hier op de community van hij is op voorraad en word verstuurd geloof ik ook niet meer. 

Over twee jaar zeker weer weg bij kpn als ze zo door gaan

Nu zojuist een mail dat het voor week 5 geleverd zou moeten zijn. Weer zo een mailtje met drie weken uitstel ipv een concrete datum.

Zou ze bijna geloven. Maar goed ik blijf klachten indienen tot ik een concrete datum heb.

Ze blijven vaag met hun uitstelgedrag..

Dat een commercieel bedrijf dit accepteert.   

• Deelnemer
  • January 12, 2026

Nu zojuist een mail dat het voor week 5 geleverd zou moeten zijn. Weer zo een mailtje met drie weken uitstel ipv een concrete datum.

Zou ze bijna geloven. Maar goed ik blijf klachten indienen tot ik een concrete datum heb.

Ze blijven vaag met hun uitstelgedrag..

Dat een commercieel bedrijf dit accepteert.   

Precies. Net ook ontvangen. Precies hetzelfde bericht als weken terug alleen dan leuker verwoord. Zucht

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo allen, helaas heb ik geen concrete datum van levering. Maar wel ook vanuit mij de bevestiging dat het er écht aan gaat komen. Excuses voor de lange vertraging! We nemen alles zeker mee in de evaluatie, dit verdient natuurlijk geen schoonheidsprijs!

Helaas zo een evaluatie kennen we,   zitten geen consequenties aan dus alles blijft zoals het was. 

Zal vast vorig jaar ook een evaluatie geweest zijn. Heeft niet geholpen. 

Een tip, dat het later komt prima,  kan gebeuren maar hou de mensen dan toch op de hoogte.  Kleine moeite lijkt mij en het is gewoon duidelijk dan. Niet een mailtje met wellicht tussen nu en 6 maanden. Nee laat het gewoon per week even komen. 

Als jullie dan per week al niet weten wat er gebeurd. Kijk dan even naar de tussenpersonen en leveranciers. 

• Topper
  • January 16, 2026

Helaas zo een evaluatie kennen we,   zitten geen consequenties aan dus alles blijft zoals het was. 

Een tip, dat het later komt prima,  kan gebeuren maar hou de mensen dan toch op de hoogte.  Kleine moeite lijkt mij en het is gewoon duidelijk dan. Niet een mailtje met wellicht tussen nu en 6 maanden. Nee laat het gewoon per week even komen. 

Als jullie dan per week al niet weten wat er gebeurd. Kijk dan even naar de tussenpersonen en leveranciers. 

Zojuist mail gehad dat hij morgen bezorgd word. Hopelijk hoeft de rest ook niet lang meer te wachten.

Top laten we het hopen!! Hier helaas nog geen nieuws

Veel plezier ermee alvast!

• Topper
  • January 19, 2026

Zojuist mail gehad dat hij morgen bezorgd word. Hopelijk hoeft de rest ook niet lang meer te wachten.

Helaas stond er vrijdag kort op de levering dat hij zaterdag bezorgd zou worden. Iets later is de status aangepast naar pakket is nog niet ontvangen door postnl. Deze status is niet meer gewijzigd sinds zaterdag 04:17. Lijkt bijna alsof er snel een pakket aangemeld is om vervolgens niks te versturen. Vandaag nog geen update ontvangen. Vraag me af hoelang dit weer gaat duren. Probleem ligt in ieder geval niet bij postnl. Alle overige pakketjes die vrijdag zijn besteld werden gewoon zaterdag afgeleverd. 

Zucht,  en het debacle gaat weer verder?  Dacht er komt schot in de zaak maar niks dus. Ik nog altijd geen nieuws maar ze zeggen voor/ rond week 5. Heb er een hard hoofd in

• Deelnemer
  • January 20, 2026

Hoe is het er mee KPN? We zijn inmiddels WEER een week verder... nog even en jullie kunnen een PS6 gaan opsturen.

ja hier ook.. kost ze kennelijk teveel moeite om ons een berichtje te sturen.  

zal wel weer op de aller goedkoopste manier ingekocht zijn door de inkoop-minions. waardoor de levering waarschijnlijk op zich laat wachten.

die belofte dat er voorraad zou zijn in de diverse klaag topics over de ps5-actie is ook maar een verzinsel geweest gok ik. 

maar goed, wie weet komt GTA6 tegelijkertijd met onze PS5

• Topper
  • January 21, 2026

ja hier ook.. kost ze kennelijk teveel moeite om ons een berichtje te sturen.  

zal wel weer op de aller goedkoopste manier ingekocht zijn door de inkoop-minions. waardoor de levering waarschijnlijk op zich laat wachten.

die belofte dat er voorraad zou zijn in de diverse klaag topics over de ps5-actie is ook maar een verzinsel geweest gok ik. 

maar goed, wie weet komt GTA6 tegelijkertijd met onze PS5

Gisteren is hij eindelijk afgeleverd. Ik hoop dat die van jullie ook snel volgt.

Nice, hier helaas nog niks vernomen.  Hopelijk komt die ook snel.

Veel plezier ermee in elk geval. 

• Nieuwkomer
  • January 21, 2026

Ter info:

Mijne heb ik na 7,5 weken sinds oplevering internet aansluiting vandaag ontvangen.

Ik was 1 december aangesloten en heb het gewoon op zijn beloop gelaten, niet gebeld dus oid en vandaag binnengekregen.

Volgens mij kun je je dus je de moeite besparen van het bellen en mailen en wordt er gewoon een lijst afgewerkt.

in mijn geval was het trouwens een PS5 Digital edition.