Skip to main content
Vraag

Postcode wordt niet geaccepteerd bij het aangeven van mijn verhuizing

• July 21, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik ga verhuizen. Als ik inlog wordt netjes mijn HUIDIGE adres getoond. Als ik mijn NIEUWE postcode invoer verschijnt na ‘adres controleren’ een foutmelding: ”Helaas er is een fout opgetreden. Probeer het op een later moment nog eens”. Ik probeer het nu al een week.

Het huis staat er al 105 jaar, de postcode bestaat al sinds de uitvinding ervan.

5 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

@swinden Staat je huis in Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2025

Jazeker! Bouwjaar 1923

• July 22, 2025

Doe op de bestelpagina van kpn eens een postcodecheck voor je nieuwe adres. Lukt dat wel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

Ja daar geen probleem. Ik werd gestoord van die open deur adviezen en foute ai die me steeds weer naar die online verhuisservice stuurde. Het is gewoon een domme bug 

Heb na veel moeite eindelijk een mens aan de telefoon gekregen die het in een minuutje fikste. Maar wel in het systeem van kpn zelf.  

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja daar geen probleem. Ik werd gestoord van die open deur adviezen en foute ai die me steeds weer naar die online verhuisservice stuurde. Het is gewoon een domme bug 

Heb na veel moeite eindelijk een mens aan de telefoon gekregen die het in een minuutje fikste. Maar wel in het systeem van kpn zelf.  

Dat klinkt dan inderdaad als een (tijdelijk) hikje in het systeem. Sorry dat dit dan even wat voeten in de aarde heeft gehad ​@swinden. Succes met verhuizen en mocht je verder nog hulp nodig hebben laat het dan weten!