Skip to main content
Beantwoord

Prijs na inflatiecorrectie komt niet overeen met prijs op bevestiging

• June 9, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

ik kreeg van KPN een email met daarin de mededeling dat er prijsverhoging zal plaatsvinden van €1.73
Maar de totaal prijs is dan NIET meer conform volgens het totaal bedrag in mijn prijsoverzicht! Dat was de afgesproken prijs. En nu komen jullie aan met een inflatiecorrectie?! Dit valt bij mij onder de noemer oplichterij.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@BertFrenken, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Artikel 9.1, 4e alinea, op bladzijde 8 van de Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten, versie januari 2023, om precies te zijn. 

Je kunt op onze website alle algemene voorwaarden vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• June 9, 2025

Staat gewoon in de algemene voorwaarden. KPN voert jaarlijks een inflatiecorrectie door. Daar ben je mee akkoord gegaan.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 9, 2025

Ok, en nu? Wat KPN in dit geval doet is geheel rechtmatig. Lees zelf de Algemene Voorwaarden er eens op na.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 9, 2025

Artikel 9.1, 4e alinea, op bladzijde 8 van de Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten, versie januari 2023, om precies te zijn. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Hi ​@BertFrenken, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Je kunt op onze website alle algemene voorwaarden vinden.