Skip to main content
Beantwoord

Prijs van het huidige Mobiel internet abonnement

• May 3, 2025
  • 15 reacties
  • 95 keer bekeken

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Goedendag, ongeveer een half jaar geleden heb ik een mobiel internet abonnement afgesloten voor de Android unit in mijn auto voor €2,50pm. Nu wil ik een zelfde mobiel internet abonnement afsluiten voor een Mifi router voor tijdens de vakantie. Nu zie ik op de kpn site dat het nieuwe abonnement niet goedkoper is dan €5,00pm. Zijn de abonnementen voor mobiel internet duurder geworden dan een half jaar terug of gaat er nog extra korting van 2,50pm van af? Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Lukas_, is het zo duidelijk wat betreft de prijs van het data only abonnement? De prijzen staan verder vast en daar kan verder geen extra korting op gegeven worden. 

Destijds was er op data only een tijdelijke actie met extra korting. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

• May 3, 2025

Die € 5,00 is al met korting anders ben je voor 1 Gb € 10,00 kwijt. Je krijgt in combinatie met een ander KPN product 2 Gb en korting.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Die € 5,00 is al met korting anders ben je voor 1 Gb € 10,00 kwijt. Je krijgt in combinatie met een ander KPN product 2 Gb en korting.

Ik heb bij het bestellen al aangevinkt dat ik mobiel en vast heb en dan staat er nogsteeds €5,00pm terwijl ik nu €2,50pm betaal voor precies hetzelfde internet abonnement.

• May 3, 2025

Dat klopt ik zie exact hetzelfde. Als ik geen vinkje zet kom ik op die genoemde € 10,00.

Krijg je nu voor die € 2,50 ook 2 Gb? Die 2,50 verbaasd mij deels ik weet niet beter of dit abonnement was altijd al 4,99.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Dat klopt ik zie exact hetzelfde. Als ik geen vinkje zet kom ik op die genoemde € 10,00.

Krijg je nu voor die € 2,50 ook 2 Gb? Die 2,50 verbaasd mij deels ik weet niet beter of dit abonnement was altijd al 4,99.

2GB standaard per maand inderdaad.

• May 3, 2025

Ik dacht eigenlijk dat een data sim altijd al 5 euro was. Die € 2,50 verbaasd mij ook. Ik vermoed haast dat da dan een tijdelijke actie was ofzo. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

De prijs van data-sim 1GB was altijd 10€, maar de combi korting varieert tot 7,5€, het kan zijn dat toen was 7,5€ combi korting berekend maar nu is alleen nog 5,-€

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Dit was toen het prijsoverzicht. 22 december 2024.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

@Lukas_ Dat is combi korting van 5€ en actie-korting van 2,5€

B.v. van mijn mobiel abonnement 7,5€ combi-korting en 5€ actie-korting

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

@Lukas_ Dat is de factuur van jouw internet abonnement, je moet kijken in jouw data sim abonnement om de juiste korting te vinden.

B.v. van mijn mobiel abonnement 7,5€ combi-korting en 5€ actie-korting

Dat was het prijsoverzicht van het mobiel internet abonnement die ik binnen kreeg na de bestelling afgelopen december en dat is wat ik nogsteeds elke maand betaal voor het abonnement.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Dat was het prijsoverzicht van het mobiel internet abonnement die ik binnen kreeg na de bestelling afgelopen december en dat is wat ik nogsteeds elke maand betaal voor het abonnement.

Ja, dat is 5€ combi-korting en 2,5€ actie-korting. De 2,5€ actie-korting valt nou weg, hetzelfde geldt voor mobiel abonnement, de 5,€ korting is ook nu niet te vinden in shop van KPN.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 3, 2025

Ja, dat is 5€ combi-korting en 2,5€ actie-korting. De 2,5€ actie-korting valt nou weg, hetzelfde geldt voor mobiel abonnement, de 5,€ korting is ook nu niet te vinden in shop van KPN.

Ah oke, dus het gaat mij hoe dan ook dit keer €5,00pm kosten omdat dat dus een tijdelijke actie was?

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 6, 2025

Is er toevallig een medewerker die mij hier iets meer over kan vertellen? 😃. Ik sluit het abonnement graag een deze dagen af maar wil graag weten of er toevallig nog iets mogelijk is om dezelfde prijs te kunnen verkrijgen voor het nieuwe (zelfde) mobiel internet abonnement.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 6, 2025

Dan moet je morgen even bellen of de website bezoeken. 

Dit forum is geen KPN helpdesk, Maar een klanten voor klanten forum ​@Lukas_ 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Is er toevallig een medewerker die mij hier iets meer over kan vertellen? 😃. Ik sluit het abonnement graag een deze dagen af maar wil graag weten of er toevallig nog iets mogelijk is om dezelfde prijs te kunnen verkrijgen voor het nieuwe (zelfde) mobiel internet abonnement.

Hoi ​@Lukas_ 

De prijs van 2,50 euro was 5 maanden geleden (volgens mij rondom de feestdagen) een tijdelijke actie vanuit KPN, zeg maar een extra Kerst korting.
Je kreeg toen inderdaad 2,50 euro extra korting op die 1 GB data only bundel, maar die actie is inmiddels allang voorbij en niet meer af te sluiten.

De huidige prijs voor de 1 GB data only bundel is met combivoordeel korting 5,- euro per maand, daar gaat dus niets meer vanaf, en is dus de reguliere prijs met combi korting.
Of deze actie nog een keer terugkomt, is van te voren niets over te zeggen.

Het heeft dus geen zin om de klantenservice hierover te bellen, aangezien ook de medewerkers niet die extra korting kunnen geven op het abonnement.
Je zou dus echt moeten wachten, tot deze actie weer een keer terugkomt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Lukas_, is het zo duidelijk wat betreft de prijs van het data only abonnement? De prijzen staan verder vast en daar kan verder geen extra korting op gegeven worden. 

Destijds was er op data only een tijdelijke actie met extra korting.