Skip to main content
Beantwoord

Prijswijzigingen KPN 2023 per 1 juli

• May 27, 2023
  • 28 reacties
  • 3331 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 28, 2023

Bij thuis abonnementen heeft KPN volgens mij nog nooit een inflatiecorrectie toegepast. Dat was elk jaar "gewoon" een prijsaanpassing waarbij klanten konden opzeggen. 

Bijna elk jaar heeft KPN een inflatiecorrectie doorgevoerd op thuisabonnementen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 28, 2023

Bij thuis abonnementen heeft KPN volgens mij nog nooit een inflatiecorrectie toegepast. Dat was elk jaar "gewoon" een prijsaanpassing waarbij klanten konden opzeggen. 

Bijna elk jaar heeft KPN een inflatiecorrectie doorgevoerd op thuisabonnementen.

Volgens mij was dat geen inflatiecorrectie maar een prijsaanpassing.

Hier het topic van 2022:

https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-xs4all-2022-563887

Hierin staat ook dat iedereen contract-vrij is. Terwijl dat bij een inflatiecorrectie niet zo is.

Sowieso moet er bij een inflatiecorrectie ook een bepaald percentage genoemd worden. Dat is hier helemaal niet van toepassing. Nergens word een bepaald percentage genoemd.

Bij de mobiele abonnementen is er sprake van een inflatiecorrectie. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi allen. Voor wie op zoek is naar meer informatie over de inflatiecorrectie 2023, zie onderstaand topic. Wil je er graag op reageren of heb je vragen, laat ze dan gerust daar achter.