Skip to main content
Beantwoord

Problemen bestelling verlenging, bestelflow loopt vast

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb geen idee wat de juiste categorie is, en ik zag geen dedicated feedback sectie.

Zojuist ben ik bezig geweest om mijn internet+tv abbo te verlengen. Hierbij liep ik tegen een aantal problemen aan:

• Ik kan niet van TV keuze terug naar internet keuze, er is nergens een linkje terug en er is geen navigatie tussen de stappen
  • Tijdens het navigeren ben ik meerdere malen mijn verlengkorting verloren en moest ik het proces opnieuw beginnen, dit in combinatie met het niet kunnen terug navigeren naar internet ben ik dus iets van 6x opnieuw begonnen
  • Bij de checkout/bevestiging pagina is alle nagivatie weg en zit je “vast” 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@kjarli, bedankt voor jouw feedback! Dit lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Kan je misschien vertellen in welke browser je dit ervaart? En krijg je hetzelfde als je het in een andere browser probeert?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hi ​@kjarli, bedankt voor jouw feedback! Dit lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Kan je misschien vertellen in welke browser je dit ervaart? En krijg je hetzelfde als je het in een andere browser probeert?

• Auteur
  • Topper
  • June 13, 2025

Dit was in Edge. Ik heb wel alles afgerond dus ik kan het niet nog een keer proberen.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ja, nee, dan wordt het lastig om het nog een keer te proberen. Goed om te weten dat dit in Edge was. Ik neem je feedback mee. Dank je voor het doorgeven.