Skip to main content
Vraag

Problemen na contractverlenging, opnamepakket verwijderd

• March 25, 2026
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste KPN,

Naar aanleiding van een telefonische contractverlenging is mijn abonnement gisteren per direct aangepast. Hierbij zijn echter fouten gemaakt:

De afgesproken korting wijkt af van wat mij telefonisch is toegezegd. 

Mijn opnamepakket is onterecht verwijderd, terwijl ik expliciet heb aangegeven dit te willen behouden.

Hierdoor ben ik per direct mijn opnames kwijt, terwijl ik uitsluitend via opnames kijk

Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad, maar krijg geen oplossing en moet telkens mijn verhaal opnieuw doen.

Dit is niet conform de gemaakte afspraak en voor mij onacceptabel.

Mijn verzoek:

Herstel mijn opnamepakket per direct zonder extra kosten

Herstel de telefonisch afgesproken voorwaarden

Ik ga ervan uit dat dit uiterlijk vrijdag wordt opgelost.

Indien dit niet gebeurt, zal ik mijn volledige abonnement beëindigen en elders opnieuw beginnen.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 25, 2026

Beste ​@lin1987 bel onder kantoortijd 0800 0402 of 24/7 via Facebook, X of Instagram.

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2026

Wat een grap. Ik heb al zoveel tijd besteed in telefonisch contact en kom daar duidelijk niets verder mee

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 25, 2026

Een KPN Moderator komt hier, doorgaans, met een dag of 2. Zet als je blieft je gegevens in je profiel hier. Dan mag de Moderator ook toegang hebben tot je dossier.

Een beller is sneller. Of een van de andere mogelijkheden.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 28, 2026

Goedemorgen ​@lin1987 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op onze Community!

Ontzettend zuur dat je opnamepakket is verwijderd terwijl je expliciet had aangegeven deze te willen behouden, daar zou zelf ook enorm van balen dus goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. Bedankt ook dat je je profiel al had ingevuld, ik ben daarom ook meteen even gaan kijken en zie dat je hier gister nog contact over hebt gehad met onze Helpdesk. Er loopt momenteel een ticket om het opnamepakket weer te activeren dus uiteindelijk gaat dit wel weer goed komen. Wacht dat in eerste instantie even af, voor zover ik kan zien hebben mijn collega's die je hier gister over hebt gesproken de juiste acties ondernomen. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon vervelend is dat je hier weer tijd aan kwijt bent geweest, dat had kunnen worden voorkomen.