Skip to main content
Vraag

Promotie cashback bij Samsung wordt afgewezen, datum op factuur klopt niet

• April 18, 2026
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

ik heb hetzelfde probleem heb 8x gebeld met klantenservice, elke gevraagd om nieuwe factuur datum wat blijkbaar niet kan. en nog steeds geen oplossing wacht al sinds 26 maart 2026.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedendag ​@Jack2013, welkom op de KPN Community wat een vervelende gang van zaken zeg. Dit is een actie die extern van KPN loopt dus ik heb er als moderator niet rechtstreeks invloed op. Het zou voldoende moeten zijn om de oorspronkelijke orderbevestiging in te dienen bij Samsung, heb je dat toen de tijd ook gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2026

Joh heb wel 10x gebeld met klanten service alles opgestuurd 3 x zelfs met handtekening van directeur klanten service niets helpt. Heb gewoon een factuur nodig met de juiste datum

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik wil graag eens een blik werpen, zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij hier een seintje kunnen geven? Dan kijk ik of er iets te achterhalen valt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2026

Wat wil je weten ben afgelopen week gebeld naar aan leiding van mijn verhaal en ze zouden er werk van maken tis dat ik dat al 10x heb gehoord. Dus waarom wil mijn gegevens weten ik denk eerder radar of zo iets in te schakelen want dit is zo belachelijk voor woorden

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 25, 2026

Beste ​@Jack2013 nu wil ​@Remco van KPN je helpen en blijf je maar klagen en zeuren.

Vul je profiel in en dan kan ​@Remco van KPN je eventueel verder helpen.

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, geboortedatum, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in om verder geholpen te worden, alleen zichtbaar voor het moderatieteam.

Externe partijen kun je pas inschakelen als je er met KPN niet uitkomt.

Externe partijen gaan je ook niet helpen als je niet aan kunt tonen dat de communicatie met KPN vastgelopen is.

Wil je bovenstaande niet, laat dat dan ook even weten, dan doet KPN verder geen moeite meer voor je.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2026

Luister beste JanD dit is niet klagen als je 10x belt en elke keer wordt je geholpen door iemand die zegt alles te doen en ik weer uitleg dat alleen de datum op de factuur aan gepast moet worden en er gebeurt niets tja dan denk ik hoe simpel kan het zijn toch?

Ok heb inmiddels de hoop opgegeven en probeer alleen duidelijk te maken dat werken met een klantenservice die meestal van uit huis werken niet echt helopt

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 25, 2026

Beste ​@Jack2013 , ​@Remco van KPN is geen onderdeel van de klantenservice, zoals het forum ook geen verlengstuk van de klantenservice is, maar een forum voor en door klanten onder toezicht van een moderatieteam.

Derhalve heeft een moderator ook geen inzicht in jouw privégegevens, omdat een moderator geen onderdeel uitmaakt van de helpdesk van KPN.

De helpdesk waar je zo tegen ageert is een heel andere tak van sport, dan het forum en het moderatieteam.

Verder is eenmaal gemaakte factuur met een bepaalde factuurdatum niet aan te passen, anti-dateren heet dat en is bij wet verboden.