Skip to main content
Vraag

Promotieproduct Dyson gebroken geleverd. Wat nu?

• February 25, 2026
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb het promotie product (Dyson V10) gekregen bij een nieuw abonnement op naam van mijn partner. Helaas bij het uitpakken kwamen wij erachter dat er een scheur zit in het plastic van een van de opzetstukken.

Via Dyson kan ik hier niks mee, omdat zij het artikelnummer niet herkennen (geen bestelling direct via Dyson dus niet bekend in het systeem).

Hoe moet ik dit verder oppakken, zodat wij een vervangend onderdeel kunnen ontvangen?

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 25, 2026

Daarvoor kun je terecht bij de firma die het namens KPN geleverd heeft ​@Chelseax98 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 25, 2026

Hi ​@Chelseax98 voor de volledigheid, lees dit artikel in de Kennisbank 

Ik heb een defect cadeau ontvangen. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Chelseax98. Welkom op de KPN Community! Dat is niet zo'n fijne start bij KPN. Heb je al een tijdje moeten wachten op je Dyson stofzuiger en dan komt ie ook nog eens defect binnen. Erg zuur.

In dit geval is de route die ​@RBxx hierboven aangeeft de enige juiste. Onze logistieke partner zal dan met je overleggen hoe het dan teruggestuurd kan worden en hoe ze jou een nieuwe kunnen sturen. Bewaar nog wel goed de pakbon/garantiebewijs, want die is nodig om de garantie af te kunnen wikkelen. Heb je al even contact gehad? Laat het maar weten!