Skip to main content
Beantwoord

PS5 track en trace nog niet ontvangen

• April 10, 2025
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Hallo, ik ben onlangs klant geworden bij KPN en zou een gratis cadeau (PS5) ontvangen met een track & trace code die volgens afspraak gisteren verstuurd zou zijn. Ik heb het nog niet ontvangen. Kunt u voor mij de status controleren?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Maytham 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen wordt je welkomstcadeau pas verstuurt nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) voorbij zijn, die begint op de dag dat het KPN modem geactiveerd wordt op het glasvezelnetwerk van KPN.

Na deze twee weken ontvang je dan het welkomstcadeau, die verstuurd zal worden door het bedrijf Sidekix die namens KPN alle welkomstcadeaus verstuurd naar nieuwe klanten.
Mocht je al buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heen zijn, dan zou je Sidekix kunnen bellen om navraag te doen omtrent de status van jouw welkomstcadeau.

Het telefoonnummer is: 088 623 70 00

Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Maytham 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen wordt je welkomstcadeau pas verstuurt nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) voorbij zijn, die begint op de dag dat het KPN modem geactiveerd wordt op het glasvezelnetwerk van KPN.

Na deze twee weken ontvang je dan het welkomstcadeau, die verstuurd zal worden door het bedrijf Sidekix die namens KPN alle welkomstcadeaus verstuurd naar nieuwe klanten.
Mocht je al buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heen zijn, dan zou je Sidekix kunnen bellen om navraag te doen omtrent de status van jouw welkomstcadeau.

Het telefoonnummer is: 088 623 70 00

Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur