Skip to main content
Beantwoord

Puinzooi met incasso datum aanpassen

• June 26, 2025
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Dag,

Het gaat heel goed bij KPN, in loggen in deze forum was al een strijd maar is gelukt.

Ben nu een maand+ klant bij KPN en ik wil graag mijn incasso datum aanpassen.

Dit geprobeerd met mobiel en met vaste lijn, beide werken voor geen meter.

Diverse browser geprobeerd niets

Klanten lijn gebeld aan laten passen, maar die weet ook nergens iets van af, tja kanon voer hé

mobiel abbo ontkoppeld en gekoppeld aan deze site, maar nog steeds niets.

Kortweg niets werkt.

De meldingen staan hier onder :( echt slecht.

ODIDO doet het beter.

Thuis wijzigen incassodatum
Mobiel icasso wijzigen

Beste antwoord door pfffffffffffffff

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Zucht geen zin meer om hierop te reageren

Compleet nutteloos.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2025

Hallo ​@pfffffffffffffff ,

Heb je het via deze website geprobeerd?; 

https://www.kpn.com/service/ugs/betaaldatum-wijzigen

Desnoods even een andere browser proberen. 

Lukt het dan nog steeds niet? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Yep en de volgende browsers getest:

Edge, Chrome, Firefox, Opera, Brave en Safari

Alles ook in incognito geprobeerd cache geleegd alle cookies verwijderd.

3 verschillende systemen geprobeerd: Windows Linux en Apple

Thuis lijn alles getest, ook via mobiele hotspot, ook nog op mijn werk

Zelfs via VPN

GEEN SUC6

Heb je wel gelezen?

Ik gaf alles aan maar goed nog maar een keer bellen, ik heb meer bel contact met jullie, dan met welk provider ook, dit is echt zielig en jullie bestaan al 100+ jaar, de jongere providers zijn blijkbaar beter dan een oud bedrijf met een koninklijke naam er in en 100+ jaar oud :(

Ik weet naar mate je ouder wordt gaat het niet meer zo snel, zal dit ook het geval van KPN zijn?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@pfffffffffffffff .  Jammer dat de tool voor jou momenteel niet werkt.  

Dit zou met een simpele belafspraak vrij snel afgehandeld moeten worden.  Mijn collega kan dit heel eenvoudig voor jou aanpassen in het centrale systeem.

Ik zou z.s.m. weer een terugbelafspraak maken

@Erwin van KPN Dat is zeker gedaan Erwin, het moraal van dit verhaal is, dat ik aangeef dat er een probleem is met de website en zijn  API koppelingen. Niemand van KPN heeft dan ook maar 1 kik gegeven over het feit dat het probleem onderzocht gaat worden.

je kunt 2 dingen doen:

1. repareer de boel en be done with it
  2. haal het compleet weg en maak er gewoon simpel een betaalverzoek regel van, scheelt beide een hoop werk.

Vindt het ook jammer dat een klant dit in de mond moet leggen bij het bedrijf KPN.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@pfffffffffffffff 

Wonderlijk maar zeker ook vervelend dat de tool bij jouw niet werkte, en je daardoor moest uitwijken naar de klantenservice van KPN.

Ik zelf heb gisteren (vrijdag 27 juni) de betaaldatum voor mijn mobiele abonnement wel zonder problemen kunnen wijzigen via de online tool van KPN.
De melding die jij kreeg “Er gaat iets mis” heb ik helemaal niet gehad, maar krijg netjes de bevestiging dat mijn nieuwe betaaldatum keurig is verwerkt.

Ik heb een iMac-all-in-one PC en gebruik dus Safari als browser, maar kon het dus probleemloos wijzigen.

Vaak helpt het om de cookies en geschiedenis volledig te verwijderen uit je browser(s), en het dan opnieuw te proberen.

Zo jammer dit,

Er wordt echt niet terug gelezen hieronder een citaat van wat ik getypt heb:

Edge, Chrome, Firefox, Opera, Brave en Safari

Alles ook in incognito geprobeerd cache geleegd alle cookies verwijderd.

3 verschillende systemen geprobeerd: Windows Linux en Apple

Thuis lijn alles getest, ook via mobiele hotspot, ook nog op mijn werk

Zelfs via VPN

GEEN SUC6

Sluit dit maar, dit gaat een compleet nutteloze discussie worden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 30, 2025

Zucht geen zin meer om hierop te reageren

Compleet nutteloos.