Skip to main content
Antwoord

Recommerce adres aangepast op pakje, geen idee waar telefoon is

• May 23, 2025
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik lees hier van meerdere dat het adres veranderd als je je pakket inlevert bij Post NL. Dit is bij mij dus ook gebeurd omdat ze blijkbaar niet naar een antwoordnummer kunnen sturen dus het adres zelf aanpast naar Witte Zeeweg 3 in Rotterdam. Hoe hebben jullie dit opgelost. Want ik krijg geen reactie en heb dus nu geen idee waar mijn telefoon is. 
Hoor het graag. Heel vervelend dit. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Lonneke munsters en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Als je de inruil aan hebt gevraagd via de website van Recommerce, dan werkt het als volgt:

In de bevestigingsmail van Recommerce vind je jouw verkoopdocument en verzendlabel. Na het afronden van je inruilaanvraag verpak je je oude telefoon zorgvuldig samen met het verkoopdocument. Je kunt je oude telefoon gratis opsturen met het meegestuurde verzendlabel. Zorg dat je product voor 3 juli 2025 bij Recommerce binnen is.

Volg de aanvraagstatus na het opsturen van je oude telefoon via de link in je bevestigingsmail van Recommerce.

Als je het verzendlabel hebt gebruikt dan kun je de status dus volgen via de link in je bevestigingsmail. 
Mocht die niet werken of mocht het daar niet duidelijker van worden, vul dan een aanvraag bij Recommerce in zodat zij contact met je opnemen hierover. 
Hopelijk is het dan snel geregeld!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2025

Hi ​@Lonneke munsters en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Als je de inruil aan hebt gevraagd via de website van Recommerce, dan werkt het als volgt:

In de bevestigingsmail van Recommerce vind je jouw verkoopdocument en verzendlabel. Na het afronden van je inruilaanvraag verpak je je oude telefoon zorgvuldig samen met het verkoopdocument. Je kunt je oude telefoon gratis opsturen met het meegestuurde verzendlabel. Zorg dat je product voor 3 juli 2025 bij Recommerce binnen is.

Volg de aanvraagstatus na het opsturen van je oude telefoon via de link in je bevestigingsmail van Recommerce.

Als je het verzendlabel hebt gebruikt dan kun je de status dus volgen via de link in je bevestigingsmail. 
Mocht die niet werken of mocht het daar niet duidelijker van worden, vul dan een aanvraag bij Recommerce in zodat zij contact met je opnemen hierover. 
Hopelijk is het dan snel geregeld!

Hoi Lonneke,

Heb jij hier toevallig een antwoord nog verder op gekregen of het kunnen oplossen? Zo ja, hoe, via wie?

Ik zit met hetzelfde issue, ik heb via de Samsung actie voorwaarden recentlijk [22-07-2025] via  KPN een nieuwe telefoon gekocht en kon hierbij mijn oude telefoon toestel inruillen + extra inruilwaarde via Recommerce.

Ik heb zoals de e-mail aangaf het pakket goed/stevig ingepakt met noppenfolie, verkoopdocument toegevoegd en ondertekend en gestuurd via Post NL met het orginele retourlabel dat je van hun krijgt per e-mail. Nu wordt mijn pakket met toestel ook geleverd op de:

WITTE ZEEWEG 3

3199RE MAASVLAKTE ROTTERDAM

Nederland

Klopt dit wel!? Het antwoordnummer wat op het retourlabel stond lijkt anders te zijn.

Recommerce zegt nog niks te hebben ontvangen, dit klinkt alsof er meerdere mensen last van hebben.

Groetjes,

Kenny