Skip to main content
Antwoord

Recommerce extra inruilbonus nog niet ontvangen, omdat aankoopfactuur ontbreekt

• October 30, 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Naar mijn mening voldoe ik aan de voorwaarden om de bonus van Recommerce ontvangen. Ik heb het gevraagde doc. prijsoverzicht met hierin het bestelnummer beginnnend met een S en de besteldatum geüpload. 
echter is deze aanvraag afgekeurd met als reden dat de aankoopfactuur voor het nieuwe product beginnend met S ontbreekt. Wat is de aankoopfactuur. Op alle facturen die ik heb ontvangen van de KPN staat geen S nummer vermeld. Kan iemand mij hier mee helpen? Morgen verstrijkt de uploaddatum. Ik ben hier nu al weken mee bezig en het contact met Recommerce verloopt ook zeer traag. 

Graag hoor ik iets. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@T-J-R, welkom op de community. In de allereerste bevestiging die je krijgt staat het ordernummer als het goed is al genoemd. Staat het daar in genoemd? Je kunt ook inloggen op kpn.com/bestelstatus, daar zal je de documentatie ook kunnen zien. Daar kan je het ordernummer ook terugvinden.

Anders kan je ook telefonisch contact met ons opnemen, via een terugbelafspraak. Dan kan er direct samen met jou meegekeken worden naar de ordernummer. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan niets zien.

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 30, 2025

Het S nummer zal het bestelnummer zijn, heb je een email gehad met bestelnummer S….. ?
En zat er in dat bericht een factuur ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2025

Ik heb een viertal documenten ontvangen bij het ontvangen mailtje van KPN bedankt voor je bestelling nl. prijsoverzicht, KPN tarieven overzicht mobiel, KPN aanvullende voorwaarden en KPN algemene voorwaarden. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hoi ​@T-J-R, welkom op de community. In de allereerste bevestiging die je krijgt staat het ordernummer als het goed is al genoemd. Staat het daar in genoemd? Je kunt ook inloggen op kpn.com/bestelstatus, daar zal je de documentatie ook kunnen zien. Daar kan je het ordernummer ook terugvinden.

Anders kan je ook telefonisch contact met ons opnemen, via een terugbelafspraak. Dan kan er direct samen met jou meegekeken worden naar de ordernummer. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan niets zien.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Bedankt voor de reacties.

uiteindelijk is het na een moeizaam contact met Recommerce goed gekomen en heb ik het bedrag ontvangen. 

Jasper van KPN
Moderator

Jammer dat het zo moeizaam ging, maar ik ben blij dat het uiteindelijk alsnog gelukt is en afgerond is! 

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.