Skip to main content
Beantwoord

Recommerce geeft aan dat KPN de bonus niet heeft gevalideerd

• July 22, 2025
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Recommerce geeft aan dat bonus niet gevalideerd is, stuurt naar KPN.

Die stuurt terug.

Graag verantwoording pakken KPN gezien feit is dat KPN dit organiseert bij aanschaf nieuw mobiel/contract verlenging.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@ArnoE, welkom op de KPN Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je wil dat iemand verantwoordelijkheid pakt.

We kunnen dit doorzetten. Maar we doen dat liever wel via een kanaal waar je direct contact met ons hebt. De Community is hier minder geschikt voor, dit is vooral een klant-helpt-klant platform. Ik wil je daarom vragen om contact met onze klantenservice op te nemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Hallo ​@ArnoE, welkom op de KPN Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je wil dat iemand verantwoordelijkheid pakt.

We kunnen dit doorzetten. Maar we doen dat liever wel via een kanaal waar je direct contact met ons hebt. De Community is hier minder geschikt voor, dit is vooral een klant-helpt-klant platform. Ik wil je daarom vragen om contact met onze klantenservice op te nemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Belafspraak geweest, nog steeds geen validatie door KPN zegt recommence.

We zijn nu weer drie weken verder, geen oplossing.

Kastje muur verhaal wordt heel erg vervelend.

Ik stel voor op de eerste factuur 100 euro in te houden.  Dan kunnen jullie intern kijken hoe je het regelt.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik snap heel goed dat je graag een oplossing wilt, ​@ArnoE. Helaas is het voorstel dat jij doet niet iets waar wij akkoord mee kunnen gaan. De inruilbonus wordt geregeld door Recommerce. Zij controleren of jij aan de voorwaarden voldoet en regelen de uitbetaling.

Mag ik je vragen of mijn collega van de telefonische klantenservice een ticket heeft aangemaakt voor Recommerce? Dit zouden ze namelijk moeten doen om hier schot in te krijgen. Ik kan je daar niet bij helpen, omdat hierbij direct contact wenselijk is. Vandaar mijn advies om een belafspraak te maken of contact op te nemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebook of X.