Skip to main content
Beantwoord

Recommerce reageert niet op mijn mails over het uitblijven van een bonus

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat ik ben opgelicht door de recommerce group.  Ik heb ze inmiddels diverse mails gestuurd waarvan er 1 is beantwoord. Ik zou 100 euro bonus ontvangen als ik tot 30 maart jl een nieuwe iPhone 16 zou kopen. Daarvoor moest je je oude telefoon insturen en een prijsoverzicht uploaden. Ik heb dit allemaal gedaan maar ik krijg op geen enkele manier meer contact met ze. Wie weet raad. Is er een telefoonnummer van ze? Ik krijg het nl niet gevonden. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Recommerce Group, welkom op onze community. 

Excuus voor de late reactie. Hier lijkt iets niet goed te gaan, je hoort altijd een reactie te ontvangen. Heb je inmiddels wél een reactie gehad? Zo niet, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen zodat wij hiervoor een melding aan kunnen maken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt, zo voorkom je ook eventuele wachtrijen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hi ​@Recommerce Group, welkom op onze community. 

Excuus voor de late reactie. Hier lijkt iets niet goed te gaan, je hoort altijd een reactie te ontvangen. Heb je inmiddels wél een reactie gehad? Zo niet, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen zodat wij hiervoor een melding aan kunnen maken. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt, zo voorkom je ook eventuele wachtrijen. 

Ik heb vorige week contact gehad met KPN en inmiddels ook met de Recommerce Group. Inmiddels is de bonus ook goedgekeurd en wacht ik op uitbetaling.

Voor zover ik weet is de termijn van 21 dagen verstreken maar ik heb die 100 euro bonus nog steeds niet ontvangen. Wanneer kan ik dit op mijn rekening verwachten?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

@Recommerce Group, wat naar dat je dit nog niet binnen hebt. Dit hoort binnen ongeveer 8 werkdagen op je rekening te staan.

Heb je het nog steeds niet ontvangen? Vul dan dit formulier in met alle relevante gegevens.