Skip to main content
Beantwoord

Recommerce zegt dat mijn oude toestel er gebruikt uitziet, maar er zat geen krasje op

• February 22, 2025
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Een toestel opgestuurd naar Recommerce. Er zat echt geen krasje op, maar Recommerce zegt dat het toestel er gebruikt uitziet. Recommerce geeft gewoon standaard een mindere beoordeling om zo minder te betalen.

Jammer dat KPN met zo’n bedrijf zaken doet.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Recommerce oplichters, wat flauw dat ze beginnen over de gebruikte status, terwijl het toestel piekfijn in orde op is gestuurd door jou 😕

Het kan uiteraard wel zijn dat er onderweg iets gebeurd is, zoals ​@Roos79 al oppert. Aangezien je foto's hebt gemaakt voor het opsturen, wil ik je aanraden om die via het contactformulier van Recommerce met ze te delen, zodat je kunt aantonen in welke staat het toestel naar ze opgestuurd is!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 22, 2025

Had je zelf foto’s gemaakt van je toestel voordat het het opstuurde?

Dat wordt altijd wel aangeraden namelijk.

Mischien is er tijdens transport wat mis gegaan en is je toestel op die wijze beschadigd?

Ja ik heb foto’s gemaakt van de telefoon en de verpakking was zo dat ik daar ook geen beschadiging verwacht. Mijn beeld is dat dit een standaard reactie van recommerce is om de prijs omlaag te brengen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2025

Hi ​@Recommerce oplichters, wat flauw dat ze beginnen over de gebruikte status, terwijl het toestel piekfijn in orde op is gestuurd door jou 😕

Het kan uiteraard wel zijn dat er onderweg iets gebeurd is, zoals ​@Roos79 al oppert. Aangezien je foto's hebt gemaakt voor het opsturen, wil ik je aanraden om die via het contactformulier van Recommerce met ze te delen, zodat je kunt aantonen in welke staat het toestel naar ze opgestuurd is!