Skip to main content
Vraag

Registreren van mobiel abonnement met korting lukt niet

• December 21, 2025
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo
Ik heb een kortingsbrief ontvangen.

Om een ​​mobiel abonnement van KPN af te sluiten.

Ik had tot de laatste dag de tijd om te beslissen of ik deze korting zou gebruiken.

Vandaag heb ik besloten om hem te gebruiken.

Ik heb alles gedaan en toen ik wilde betalen, kreeg ik een melding dat de betaling niet kon worden verwerkt vanwege een openstaande termijn.

Ik ben meteen teruggegaan en heb de schuld betaald. En de rekening is volledig voldaan.

Toen ik het opnieuw probeerde, zag ik dat het abonnement niet was geregistreerd voor mij of mijn vrouw.

En vandaag is het een feestdag en mijn kortingscode is mijn laatste kans.

En ik weet niet wat ik moet doen.

Want ik wilde deze korting graag gebruiken en overstappen van Odido naar KPN.

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 21, 2025

Welkom ​@Deljou!

We zijn nu 20 minuten verder. Krijg je nog steeds de melding dat het termijn openstaat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2025

Welkom ​@Deljou!

We zijn nu 20 minuten verder. Krijg je nog steeds de melding dat het termijn openstaat?

Ik heb dit probleem bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Ik heb nog tot het einde van vandaag de tijd om de kortingscode te gebruiken die ik heb gekregen.

Bij het plaatsen van een bestelling krijg ik deze foutmelding.

Ik heb het meerdere keren geprobeerd en krijg steeds deze foutmelding.

Ik heb alle termijnen voor mijn internetabonnement betaald. Maar ik kan nog steeds niet bestellen.

Ik zie geen berichten over de termijnen. Alles is in orde in het factuuroverzicht.

De eerste e-mail kwam
Dat was de reden hiervoor.
Je hebt nog niet al onze facturen betaald. Betaal eerst alle openstaande maaltijden. Houd er rekening mee dat de verwerking van uw betaling ongeveer 2 weken duurt. Zodra de betaling is verwerkt, kunt u een nieuw abonnement bestellen.

Maar ik heb maar tot vanavond de tijd om de kortingscode te gebruiken.

Dit bericht wordt weergegeven tijdens de betaling.: 

Helaas is het niet mogelijk om een ​​bestelling te plaatsen.

Er zijn verschillende redenen waarom u uw KPN-abonnement niet kunt opzeggen.

Wilt u de reden weten? Laat het ons dan weten via de onderstaande knop. U ontvangt dan een e-mail met meer informatie van ons.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 21, 2025

Beste ​@Deljou het forum kan hierin helaas niets voor je betekenen en de telefonische klantenservice is pas onder kantooruren weer bereikbaar.

Je kunt het nog proberen via Facebook, X of Instagram.

Succes.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 21, 2025

Ik begrijp het verhaal, maar het systeem meldt het zelf al. Uw account is geblokkeerd voor nieuwe bestellingen totdat deze betaling is verwerkt, wat maximaal twee weken kan duren.

Concreet betekent dit dat u de kortingscode niet meer kunt gebruiken om te bestellen. 
Niemand kan u hierbij helpen, dit is helaas hoe het systeem werkt.

De klantenservice kan u hier ook niet bij helpen (tevens zijn ze vandaag gesloten), omdat ze de betaalstatus niet direct kunnen inzien.

U zult dus moeten wachten op een andere aanbieding, als u er zorg voor draagt dat de rekeningen tegen die tijd wel betaald zijn, moet het goed gaan.