Skip to main content
Vraag

Rekeningnummer gewijzigd direct na plaatsen verlenging mobiel abonnement

• May 7, 2026
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengt. Nu zag ik dat je bij aannemen van het nieuwe toestel ik een fysieke bankpas moet laten zien. Deze heb ik alleen niet voor de rekening waar ik normaal mee betaal (Bunq). Nu heb ik zojuist mijn bankrekeningnummer gewijzigd in mijn kpn naar een rekening waar ik wel een fysieke pas bij heb, maar ben bang dat dit rekeningnummer nu niet optijd verwerkt is en mijn oude nummer nog op mijn nieuwe contract zal staan. En ik dus alsnog de telefoon niet in ontvangst kan nemen. 

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 7, 2026

Beste ​@FI13 neem dan even contact op met de helpdesk van KPN via 080 0402, Facebook, X of Instagram.

Succes.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@FI13 en welkom bij de KPN community! Goed dat je je vraag hier stelt.
De bankpas moet inderdaad van het rekeningnummer zijn waar de bestelling op gedaan is, dus deze na afloop wijzigen zal inderdaad niet voldoende zijn.

Contact opnemen is dan inderdaad, zoals JanD aangeeft, de beste optie. Je kunt ook een belafspraak met ons maken. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt.
Al onze contactopties kun je hier vinden: Hulp nodig? Wij staan voor je klaar! | KPN Community

Mocht je nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! Hopelijk heb je het nieuwe toestel snel binnen. Welk toestel is het geworden? 🙂