Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos sturen naar ander adres of apparatuur inleveren in KPN winkel

• 17 december 2024
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb mijn internet en tv abonnement opgezegd. Nu krijg ik een doos opgestuurd om de apparatuur terug te sturen, echter weet ik niet of ik dan nog de sleutels heb van het huidige appartement. Kan deze doos ook naar een ander adres verstuurd worden? Of kan ik mijn apparatuur van internet en tv ook bij een KPN winkel in de omgeving afgeven?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Timvandel ,

Geen probleem als je die opgestuurde doos niet kunt gebruiken. 

Je gebruikt gewoon een andere doos. 

bron: 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Doe er wel een briefje in met jouw gegevens.  

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38849 reacties
  • Antwoord
  • 17 december 2024

Hallo ​@Timvandel ,

Geen probleem als je die opgestuurde doos niet kunt gebruiken. 

Je gebruikt gewoon een andere doos. 

bron: 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Doe er wel een briefje in met jouw gegevens.  

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1984 reacties
  • 17 december 2024

​@Timvandel bij mijn weten mag je ook bij een kpn winkel de apparatuur terug brengen.