Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos voor KPN apparatuur niet ontvangen

• August 25, 2025
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Bedankt KPN voor het niet sturen van een verzenddoos had al gebeld maar na 1 week steeds niks. Maar zelf 1 gekocht, want zit wel aan een terug stuur datum vast en die loopt binnenkort af.

Beste antwoord door bnh

U had ook de klantenservice kunnen bellen, dan hadden ze gratis een nieuwe retourdoos opgestuurd.
De retourdatum komt niet op een dag aan, dus voor de toekomst kunt u het op die manier doen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 25, 2025

Beste ​@JDD je had geen doos hoeven te kopen, bij iedere supermarkt zijn altijd gratis lege passende dozen te krijgen.

Het komt niet op een dag aan, wanneer je het terugstuurt, moet echter geen weken/maanden duren,

als je het verzendbewijs van PostNL maar heel goed en heel lang bewaart.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 25, 2025

Ja, dat klopt maar de enigste supermarkt bij mij in de buurt is de Spar daar ben ik geweest en die hadden geen ene Post NL verzenddoos .Is ook de enigste supermarkt in de buurt met een Post NL punt. Jumbo en AH heeft het ook niet meer.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 25, 2025

Beste ​@JDD ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik heb het niet over passende PostNL -dozen, maar dozen die leeg overblijven nadat de vakken in de winkel gevuld zijn, die mag de klant in de regel gratis meenemen en jij dus ook.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 25, 2025

U had ook de klantenservice kunnen bellen, dan hadden ze gratis een nieuwe retourdoos opgestuurd.
De retourdatum komt niet op een dag aan, dus voor de toekomst kunt u het op die manier doen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 25, 2025

Heb de klanten service 2x maal gebeld en dat is al 2 weken geleden 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • August 25, 2025

Heb de klanten service 2x maal gebeld en dat is al 2 weken geleden 

En wat was de uitkomst daarvan ?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 25, 2025

Ik ga voor zulke zaken naar een schoenenwinkel, ze hebben stevige dozen in klein formaten, precies goed voor kleine apparaten zoals modem of ontvanger. Er zitten vaak ook al papieren in de dozen als opvulmaterialen, oude kranten kan je ook prima in de doos stoppen.