Skip to main content
Beantwoord

Retourzending gestuurd, toch herinneringen gekregen

• June 4, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Paulkp
Helper
Forum|alt.badge.img

Na opzegging het KPN Tv Kasje teruggestuurd. Volgens Post.nl ook keurig afgeleverd. Omdat de sticker beschadigd was een brief bij gedaan met het juiste serienummer. Toen kreeg ik de dreig mail dat het niet ontvangen is. Even gebeld hoefde mij geen zorgen te maken...maar nu weer een mail….met de laatste herinnering anders 35 euri betalen

Kan dit even geregeld worden…..

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Paulkp. Bedankt voor je bericht. Ik heb het voor je nagekeken. Een collega heeft hier al een notitie over gemaakt. Die informatie is doorgestuurd naar onze afdeling logistiek. Zij verwerken dit verder, zodat je retour alsnog als ontvangen wordt geregistreerd.

Je hoeft nu niets te doen. Je mag de herinnering dus gewoon negeren.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Paulkp. Bedankt voor je bericht. Ik heb het voor je nagekeken. Een collega heeft hier al een notitie over gemaakt. Die informatie is doorgestuurd naar onze afdeling logistiek. Zij verwerken dit verder, zodat je retour alsnog als ontvangen wordt geregistreerd.

Je hoeft nu niets te doen. Je mag de herinnering dus gewoon negeren.

Paulkp
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 10, 2026

En vandaag weer een dreigbrief binnen. Hoe vaak moet ik mailen, bellen, topics schrijven!!!

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 10, 2026

En vandaag weer een dreigbrief binnen. Hoe vaak moet ik mailen, bellen, topics schrijven!!!

Zoals ​@Vikash van KPN eerder schreef ​@Paulkp je hoeft niets (meer) te doen.

Gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Â