Skip to main content
Beantwoord

Samsung kan registratie cashback actie niet vinden

• February 22, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik heb op 1 feb 2 telefoons geregistreerd voor de cashback actie. 2x een bevestiging van samsung gehad. Samsung zeg nu dat ze onze registraties niet meer kunnen vinden. Heb alle bewijzen gestuurd maar niks help. Als ik de actie nu opnieuw invul krijg ik de melding het maximale aantal deelnames per IMEI nummer is overschreden. Wat kan ik nu nog doen? Ben al een aantal dagen bezig met samsung maar krijg steeds een andere medewerker en moet alles 3 keer uitleggen en versturen. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Floresteijn!

Wat jammer dat het gebruiken van de cashback actie zo stroef verloopt. Deze actie verloopt vanuit Samsung, lees ik. Doordat het om een actie vanuit Samsung (de fabrikant) gaat, kunnen wij er als provider van je abonnement helaas niets aan doen of uitzoeken, anders had ik je graag op weg geholpen. Daarom raad ik je aan om toch nog eens contact op te nemen met Samsung, als je intussen nog niks gehoord hebt, en ik hoop dat het nu gauw opgelost wordt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Floresteijn!

Wat jammer dat het gebruiken van de cashback actie zo stroef verloopt. Deze actie verloopt vanuit Samsung, lees ik. Doordat het om een actie vanuit Samsung (de fabrikant) gaat, kunnen wij er als provider van je abonnement helaas niets aan doen of uitzoeken, anders had ik je graag op weg geholpen. Daarom raad ik je aan om toch nog eens contact op te nemen met Samsung, als je intussen nog niks gehoord hebt, en ik hoop dat het nu gauw opgelost wordt!