Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV als welkomscadeau niet beschikbaar

Ik hebben abbo zakelijk aangevraagd 2 maanden geleden met welkomst cadeau een Samsung tv. Nu heb ik de code ontvangen maar de tv kan ik niet bestellen alleen een laptop. Ik heb dit abonnement specifiek afgesloten omdat er een tv bij kwam.?!

Beste antwoord door Marlissa18

justastranger schreef:

I have exactly the same problem and I spoke to Samsung on whatsapp. Samsung opened a ticket for my account and now I can see the TV and when I want to Buy the page is not there...😒

Ik heb de tv zojuist kunnen bestellen op de site van Samsung! Via het linkje. Hopelijk lukt het jou ook! 

Bekijk origineel

13 reacties

• 3222 reacties
  • 18 maart 2025

Maar op=op staat in de actievoorwaarden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb zojuist de actie voorwaarden gelezen en dat staat er niet in. 

I have exactly the same problem and I spoke to Samsung on whatsapp. Samsung opened a ticket for my account and now I can see the TV and when I want to Buy the page is not there...😒

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb Samsung ook gesproken maar deze vertelde me dat ik terug moet naar kpn. Dus kpn? Wat moeten we hiermee? Is wel zo netjes dat je krijgt wat je besteld ?! 

• 3222 reacties
  • 18 maart 2025
Marlissa18 schreef:

Ik heb zojuist de actie voorwaarden gelezen en dat staat er niet in. 

Kan je die actievoorwaarden nu nog lezen dan? De actie is nu van de site. Er is nu een actie met spelletjescomputers enzo. Daar staat bij:

Volgens mij is dat een standaardtekst die KPN er altijd bij heeft staan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Klopt die heb ik ook gezien maar je kunt ook klikken op de actie voorwaarden van de tv. In het kopje daaronder. En daar staat nergens bij op=op 😀

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025
justastranger schreef:

ik zie indd nu ook de tv erbij staan. Maar krijg inderdaad dezelfde melding! Heb het naar Samsung gestuurd, benieuwd wat de reactie zal zijn.

wel fijn als kpn zelf hier ook op zou reageren ☺️

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025
justastranger schreef:

Ik heb de tv zojuist kunnen bestellen op de site van Samsung! Via het linkje. Hopelijk lukt het jou ook! 

• 3222 reacties
  • 18 maart 2025
Marlissa18 schreef:

Klopt die heb ik ook gezien maar je kunt ook klikken op de actie voorwaarden van de tv. In het kopje daaronder. En daar staat nergens bij op=op 😀

Ik zie nergens de tv staan. Die actie is volgens mij al voorbij.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025
Marlon92 schreef:
Marlissa18 schreef:

Het is inmiddels gelukt. Ze hebben de voorraad aangepast op de website en ik heb hem kunnen bestellen 

Yes, it now worked for me too to order the TV. Thanks for the information ! 😍

Marlon92 schreef:
Marlissa18 schreef:

It was only a weekend deal for new subscriptions, this is why is not on the list you are sharing.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Marlissa18 en ​@justastranger, welkom op onze community!

Ik denk dat er ergens iets niet helemaal goed ging achter de schermen. Fijn dat het gelukt is!
Bedankt voor het delen!

Reageer