Skip to main content
Beantwoord

Samsung weigert aanvraag earbuds, zou buiten promotieperiode vallen?

• November 17, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb vorige week 12 november een samsung S25FE besteld en de KPN shop gaf aan dat ik middels de promotieactivireit de earbuds 3 zou ontvangen. Nu heb ik al mijn gegevens aangeleverd en geeft Samsung aan dat ik buiten de promotieperiode val?

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik heb het even uitgezocht. Ik heb de telefoon de 9e besteld maar deze werd pas de 12e geleverd en de aankoopbon stond daardoor ook pas op de 12e. Mijn telefoon heb ik dan toch de 9e gekocht

Het zou niet moeten uitmaken wanneer je jouw toestel ontvangt. Het gaat er namelijk om dat jij het toestel besteld binnen de actieperiode. Wel gek dat er dan op de aankoopbon 12 november staat. Ik raad je aan contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan een vervangend aankoopbewijs voor je regelen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@Martijn Geuskens, welkom op de KPN Community! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. 💚

Ik kan me voorstellen dat je hier even flink van baalt. Je dacht gratis Buds3 FE te ontvangen, maar krijgt ze nu niet. Ik heb het even moeten opzoeken, want ik weet natuurlijk niet alle acties uit mijn hoofd. Ik zie op Acties en promoties bij KPN inderdaad een actie dat je Buds3 FE krijgt bij aanschaf van de Samsung Galaxy S25 FE. Deze actie is geldig bij aankoop tussen 21 oktober en 9 november 2025. Dat betekent dat je met jouw aankoop op 12 november inderdaad buiten de promotieperiode valt. Dit is een actie van Samsung en zij bepalen de actievoorwaarden. Daar hebben wij verder geen invloed op, sorry.

Forum|alt.badge.img

Ik heb het even uitgezocht. Ik heb de telefoon de 9e besteld maar deze werd pas de 12e geleverd en de aankoopbon stond daardoor ook pas op de 12e. Mijn telefoon heb ik dan toch de 9e gekochr

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 20, 2025

Ik heb het even uitgezocht. Ik heb de telefoon de 9e besteld maar deze werd pas de 12e geleverd en de aankoopbon stond daardoor ook pas op de 12e. Mijn telefoon heb ik dan toch de 9e gekocht

Het zou niet moeten uitmaken wanneer je jouw toestel ontvangt. Het gaat er namelijk om dat jij het toestel besteld binnen de actieperiode. Wel gek dat er dan op de aankoopbon 12 november staat. Ik raad je aan contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan een vervangend aankoopbewijs voor je regelen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.