Skip to main content
Beantwoord

Scherp aanbod voor abonnement gewenst vanwege goedkoper aanbod

• October 1, 2026
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik zou graag een scherp aanbod willen ontvangen voor mijn abonnement. Via Ziggo ben ik voordeliger uit en ik weet zeker dat jullie dit ook minimaal moeten kunnen aanbieden.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@GeraldS, welkom op onze community, we denken hier graag even mee maar voor alles over jouw specifieke abonnement kun je t beste even bellen of langs een winkel zoals Michel al noemt. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

Voor onze klanten hebben we trouwens ook regelmatig activeiten, evenementen en cadeaus KPN Voor Jou | Welkom op de KPN Community | KPN Community

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@GeraldS 

Welkom op de community van KPN.

Via de community van KPN wordt helaas niets gedaan met een (scherp) aanbod of andere acties voor het verlengen van je KPN abonnement.

Hiervoor dien je zelf telefonisch contact op te nemen met de telefonische klantenservice van KPN via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Maar je kunt ook even langsgaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.

De medewerker die je telefonisch of in de winkel te spreken krijgt, kan dan met jouw samen gaan kijken voor een (scherp) mooi aanbod om je huidige abonnement te verlengen.
Je kunt daarmee akkoord gaan of eventueel kiezen voor een overstap naar Ziggo.

Let wel, de actiekortingen voor nieuwe klanten bij KPN (die op de website staan van KPN) gelden niet voor bestaande klanten die hun contract willen verlengen.
Voor het verlengen van je contract bij KPN gelden andere verlengaanbiedingen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2026

Hoi ​@GeraldS, welkom op onze community, we denken hier graag even mee maar voor alles over jouw specifieke abonnement kun je t beste even bellen of langs een winkel zoals Michel al noemt. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

Voor onze klanten hebben we trouwens ook regelmatig activeiten, evenementen en cadeaus KPN Voor Jou | Welkom op de KPN Community | KPN Community