Skip to main content
Antwoord

Seaters kaarten gewonnen voor Empire Strikes Back in concert, maar krijgen geen stoelen naast elkaar

• November 10, 2025
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij seaters kaarten gewonnen voor 21 november van the empire strikes back in concert. 

En tot mijn verbazing krijg ik stoelen die niet eens in de zelfde rij zijn.

Seaters en kpn herhaaldelijk benaderen en tot op heden niks.

De organisatie van de film benaderd die hebben zo ver ze konden geholpen en kpn ook geïnformeerd. 

Maar daarna ook niks.

Weer gemaild met seaters en kpn. Geen antwoord. 

Als je kpn belt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Als oplossing krijg je post het hier.

Dus hopelijk kan het opgelost worden dat ik wel 2 stoelen naast elkaar kan krijgen.

Mijn vraag is dan ook hoe kan kpn/Seaters dit oplossing? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemiddag ​@Kaganis! Wat leuk dat je hebt gewonnen! Natuurlijk wil je graag naast elkaar zitten!

Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat er bij het uitgeven van de kaarten een fout is gemaakt. Excuses hiervoor, ook voor het feit dat je er zoveel werk van hebt.
Ik begrijp dat dit inmiddels gecorrigeerd is en hoop dat je hierover geïnformeerd bent?

Zo niet, zou je dan je e-mailadres willen noteren in je community profiel, in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Geef je me een seintje zodra dat is gedaan? Dan ga ik mijn best voor je doen om dit op te lossen!

8 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Goedemiddag ​@Kaganis! Wat leuk dat je hebt gewonnen! Natuurlijk wil je graag naast elkaar zitten!

Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat er bij het uitgeven van de kaarten een fout is gemaakt. Excuses hiervoor, ook voor het feit dat je er zoveel werk van hebt.
Ik begrijp dat dit inmiddels gecorrigeerd is en hoop dat je hierover geïnformeerd bent?

Zo niet, zou je dan je e-mailadres willen noteren in je community profiel, in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Geef je me een seintje zodra dat is gedaan? Dan ga ik mijn best voor je doen om dit op te lossen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2025

Goedemorgen Shyrin,

Bedankt voor de reactie maar ik heb niks ontvangen van Seaters en of KPN.

Ik snap dat er fouten gemaakt worden maar vind het absurd hoe veel moeite het kost en hoe lang ik al bezig ben om een oplossing te krijgen. Zeker met het niet reageren van Seaters en bij KPN van het kaste naar de muur worden gestuurd. 

Hopelijk kan hetbnu wel opgelost worden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2025

Seaters zegt nu met een 'oplossing' te komen.

Maar geeft een excuus dat hun email adres waar ik op mailde niet meer gebruikt wordt. 

Maar ik wacht al weken op dat ze contact opnemen omdat Cinemain Concert al contact had gehad met Seaters. 

Dus binnen welk tijdsbestek kan ik een oplossing ontvangen ipv beloftes?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 12, 2025

Wat fijn dat er eindelijk contact is met Seaters!

Hopelijk hoor je snel iets concreets. Heb je de vraag ook aan Seaters zelf gevraagd binnen welk tijdsbestek ze verwachten met een oplossing te komen?

Dat van dat oude e-mailadres is wel wat onhandig, maar verklaart waarom je eerder geen reactie kreeg. Er is gelukkig nog wat tijd tot het evenement, dus hopelijk komt het nu snel goed! 🤞🏾

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 17, 2025

We zijn een aantal dagen verder, heb je een update ​@Kaganis

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Ja. Ik heb nieuwe kaarten ontvangen. 

Iemand van kpn heeft gebeld en ging het oplossen. 

Seaters zelf bleef erg passief in het oppakken van dit probleem. Dus daar ben ik niet tevreden over.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 18, 2025

Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat je nieuwe kaarten hebt gekregen en dat het samen met ons is opgelost.

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Seaters: deze feedback (topic) geef ik door.

Ik wens je alvast heel veel plezier bij het concert, komende vrijdag!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 18, 2025

Dank je. Ik ga er zeker van genieten.