Skip to main content
Beantwoord

Seaters laat Sail opties in het verleden zien

• August 21, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Seaters laat opties zien die in het verleden zijn, waar staat de tijdmachine om hier gebruik van te maken? (geintje)

Zelf hoop ik nog tickets te krijgen voor SAIL Reuzenrad tickets (Zaterdag).
Zijn alle tickets nu al vergeven of is er nog hoop?

Mochten alle tickets vergeven zijn zou het een idee zijn om de acties te verbergen in seaters?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@GraafG, op je screenshot zie ik geen opties in het verleden zien. Er is 1 optie waarbij je data kon kiezen tussen de 20e en de 24e. Op het moment dat je dit topic plaatste was de 20e voorbij, maar de andere dagen van die optie waren toen nog steeds mogelijk. De data omvatte de duur van SAIL, tot en met de 24e dus 🙂

Of die tickets nog beschikbaar waren op dat moment is voor ons ook niet inzichtelijk. Ik hoop dat het nog gelukt is! Via de community behandelen we topics op volgorde van binnenkomst, waardoor we pas nu aan jouw vraag toe zijn. 

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@GraafG, op je screenshot zie ik geen opties in het verleden zien. Er is 1 optie waarbij je data kon kiezen tussen de 20e en de 24e. Op het moment dat je dit topic plaatste was de 20e voorbij, maar de andere dagen van die optie waren toen nog steeds mogelijk. De data omvatte de duur van SAIL, tot en met de 24e dus 🙂

Of die tickets nog beschikbaar waren op dat moment is voor ons ook niet inzichtelijk. Ik hoop dat het nog gelukt is! Via de community behandelen we topics op volgorde van binnenkomst, waardoor we pas nu aan jouw vraag toe zijn.Â