Skip to main content
Beantwoord

Slotfactuur niet ontvangen

• February 6, 2025
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Mijn abonnement is stopgezet op 7 januari. Er is op 8 januari geincasseerd door jullie voor februari. Dit is prima dat ik een hele maand vooruit heb betaald, maar ik zou dit wel graag terug willen.

Nu krijg ik op de 5e van de maand altijd mijn factuur, maar nu er terugbetaald moet worden blijft deze uit.

Telefonisch contact gehad, maar 'geholpen' worden door een heel nonchalante dame die eigelijk niet wou helpen schiet niet op.

'Oh ja dat weet ik niet hoe dat kan' in plaats van het even uitzoeken.

'Wacht maar even af, komt vanzelf. Fijne dag' en hangt op. 

Ik zou graag op korte termijn mijn bijna €70 terug willen. Hoe gaan we dit oplossen ? 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Miran88 als er tussen 2 factuur periodes door opgezegd is/wordt, kan het, door het automatische factureringssysteem, maar zo zijn dat begin maart de definitieve slotfactuur komt.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 6, 2025

Beste ​@Miran88 , gewoon de eerstvolgende creditfactuur afwachten, dan wordt het verrekend.

KPN factureert 1x per maand.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Dat weet ik, maar het zou de 5e van de maand moeten zijn zoals altijd. Dan staat de nieuwe factuur in mijn kpn. 5 januari was de gewone factuur. Dan zou 5 febr mijn slotfactuur moeten zijn. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Beste ​@Miran88 als er tussen 2 factuur periodes door opgezegd is/wordt, kan het, door het automatische factureringssysteem, maar zo zijn dat begin maart de definitieve slotfactuur komt.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

Succes.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 6, 2025

Dat weet ik, maar het zou de 5e van de maand moeten zijn zoals altijd. Dan staat de nieuwe factuur in mijn kpn. 5 januari was de gewone factuur. Dan zou 5 febr mijn slotfactuur moeten zijn. 

Nee, dat is een verkeerde aanname. Gewoon afwachten. Het proces kan en zal niet voor jou handmatig versneld worden. 

Bereid je maar alvast voor op het factureringsproces bij je nieuwe/toekomstige provider. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Nee, dat is een verkeerde aanname. Gewoon afwachten. Het proces kan en zal niet voor jou handmatig versneld worden. 

Bereid je maar alvast voor op het factureringsproces bij je nieuwe/toekomstige provider. 

Blijkbaar was het toch een goede aanname.. ze hebben hem er nu alsnog ingezet 😁

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 6, 2025

En vandaag is het 6 februari.😁

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

En vandaag is het 6 februari.😁

Joh 😁

Toch hebben ze als factuurdatum in mijn account gezet 5 febr. 

Maar he, fijne dag he! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 6, 2025

Het kan tot 2 maanden duren voordat de slotfactuur komt. Het proces is geheel geautomatiseerd. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 7, 2025

Goedemorgen ​@Miran88, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Mooi om te lezen dat je de slotfactuur inmiddels hebt mogen ontvangen en bedankt ook dat je dit hier nog even met ons hebt gedeeld, wordt gewaardeerd!