Skip to main content

Ben nu al bijna 4 weken bezig om mijn cadeau (smart tv) te krijgen.

Er worden beloftes gedaan die jullie niet nakomen.

Ik zou deze week terug gebeld worden, maar dit is weer niet gebeurd.

Vind het erg jammer dat de klantenservice niet doet wat ze moeten doen.

Hallo ​@Joenohoe ,

De voorraad was tijdelijk op, maar is nu weer aangevuld.

bron: moderator Shyrin

En van de kennisbank:

(er staat hieronder een telefoonnummer vermeld dat je kunt bellen als het te lang duurt.)

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al 2 weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

Dit weet ik allemaal, daarom zou ik terug gebeld worden!

Volgende week maar weer zelf bellen.

Wat zuur dat het niet goed lijkt te gaan met het terugbellen ​@Joenohoe 😕

Heel vervelend dat er niet gedaan wordt wat er toe is gezegd. Zelf opnieuw bellen is misschien niet heel fijn maar dan is het wel direct geregeld!

Hallo ​@Joenohoe ,

De voorraad was tijdelijk op, maar is nu weer aangevuld.

bron: moderator Shyrin

En van de kennisbank:

(er staat hieronder een telefoonnummer vermeld dat je kunt bellen als het te lang duurt.)

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al 2 weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

​@Joenohoe 

Is het nog gelukt via 088 6237 006 ? 

Nee, niet meer gelukt!!

Nadat ik een officiële klacht had ingediend werd er actie ondernomen.

Geen cadeau wat toegezegd was, maar wspn voor 1 jaar gratis.

Reageer