Skip to main content

Smartwatch 8 cadeau wordt niet geleverd

• May 24, 2026
  • 0 reacties
  • 11 keer bekeken

Bijna 2 maand lang houd kpn klantenservice mij voor gek, elke keer ander verhaal, ik had kpn telefoon gekocht en kreeg smartwatch 8 kado, ik koest aan vragen samsung lukt niet. Ik kpn gebeld geprobeerd lukt niet ik koest samsung bellen lukt niet. Dus terug naar kpn veel geholpen maar niks ontvangen en opeens ik was schuldige. Ze sturen code maar ik ontvangen niet ik ben schuldig. Nu wordt ik bedreigt dat ik deurwaarder voor me deur krijg. Als ik niet ga betalen maar samsung 8 mag ik vergeten vrouw die mij belde beschuldigd mij met onzin verhaal wat niet klopte. Ze beweert dat ik ging schreeuwen of zo was vet leugen. Kpn als ik me smartwatch niet krijg tot die tijd betaal ik niks stuur deurwaarder dan mag je mij vertellen waar mij kado smartwatch 8 is. Kado van kpn op mij verjaardag koop ik telefoon krijg ik me kado jiet samsung is schuldige en ik ben schuldige. Bijna 20 keer gebeld maar niet gelukt elke keer andere verhaal. Nu kan ik niet opvragen want datum is voorbij. Geen probleem je zal ontvangen leugens maar toch niks ontvangen. Wie weet misschien ontvangen hem maar zo veel ellende is jiet waard. Dus kpn los op anders betaal ik geen cent. Ik heb nu al spijt dat ok over ben gestap naar kpn. Slecht internet slechte klantenservice met vol leugens aardig mensen maar wat ze beloven is altijd leugens als ze hebben zijn opeens niet meer aardig want jij bent schuldige ze hangen gewoon op