Skip to main content
Vraag

Smartwatch bij abonnement Google Pixel

• February 16, 2026
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb een abbonement afgesloten van de Google Pixel met daarbij een smartwatch als 'cadeau'. 

Nu zit ik al weken te wachten op de smartwatch en Myactions kan mij niet verder helpen.. 

Er stond dat het wel 6 weken kon duren na aanvraag maar die 6 weken zijn al flinke tijd verstreken 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Hallo ​@Dyramo ,

Heb je wel op tijd een aanvraag gedaan bij My Actions?

https://kpn.myactions.eu/contact

De actie is afgelopen. Kan ik nog inschrijven?

De actieperiode wordt duidelijk vermeld op www.myactions.eu en in de bijzondere voorwaarden. Dit is de periode waarin het aangegeven product dient aangekocht te worden. Inschrijven en deelnemen aan de actie blijft mogelijk tot twee weken na het aflopen van elke actie. Dit om u voldoende tijd te geven om te registreren. Aankopen buiten de actieperiode worden geweigerd. Indien dit het geval is ontvangt u hierover bericht.

Zo ja, dan moet je toch bij hun zijn. 

Kan ik telefonisch contact opnemen met myactions?

Je kan myactions enkel per mail bereiken, contacteer ons. Zij behandelen jouw vraag binnen de vijf werkdagen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Dyramo, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee al een goede vraag stelt. Je moet het horloge zelf aanvragen. Voor inhoudelijke vragen kun je ook bij onze partner terecht.
Ik leen nog wel even de reactie van mijn collega in een ander topic over hetzelfde onderwerp:

​​​Welkom op de KPN Community! Leuke actie natuurlijk, dat je een gratis Pixel Watch bij je bestelling kunt krijgen! Dan is het even een domper als je zo'n bericht krijgt dat deze momenteel niet leverbaar is. We zijn eerlijk gezegd een beetje verrast door de populariteit van deze actie waardoor we nu in deze situatie beland zijn. Maar je mag er natuurlijk vanuit gaan dat je alsnog je Pixel Watch krijgt of een alternatief wat een upgrade zal zijn en dat dit niet al te lang op zich zal laten wachten. Daarom wil ik je vragen toch nog even geduld te hebben, want dit gaat sowieso opgelost worden :) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2026

Beste ​@Noordzee ​@Thomas van KPN

Ik heb de actie optijd aangevraagd en al sinds half januari contact met MyActions. Bij hun kom ik er niet uit!

Ondertussen heb ik contact opgenomen met KPN klantenservice en ik hoop dat zij mij kunnen helpen.