Skip to main content
Beantwoord

Specifieke info gezocht over welkomstcadeau Philips tv

• May 26, 2026
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Wasdroger
Topper

Hi!

Er is vandaag een actie online gekomen op kpn.com met een 55" Philips TV als welkomstcadeau bij een Internet en TV abonnement. Maar meer valt er niet over te vinden. Welke model of type is het? Draait het op AndroidTV of nog op bv. Titan OS? Is het een OLED, QLED of LCD scherm? Zit er een dikke bezel om het scherm of is hij dun?

Aan enkel het schermformaat en of er ledjes achterop zitten (Ambilight) heb je nog niets qua info. Is er een typenummer bekend?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wasdroger ,

Dit staat er op de KPN-website:

Philips 55-inch Ambilight tv van € 649,-

Specificaties tv

• Beeldschermdiagonaal: 55-inch

• 4K QLED

• Ondersteuning Dolby Atmos. Hoor je elk detail om je heen. Alsof je midden in de scène zit. 

• Unieke Ambilight-functies. Met Ambilight kijk je niet alleen. Je zit er middenin. De kleurrijke lichtbeleving maakt elke kijkervaring intenser. En als je het eenmaal hebt gezien, wil je het niet meer missen. 

• Smart TV

Het typenummer staat er niet bij, maar gelet op de specificaties zou het deze kunnen zijn: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-55mled91012-mini-led-55-inch-2025-ultra-hd-4k-158478462.html

Sowieso met Titan OS. Android TV is er alleen nog bij de allerduurste modellen van Philips. 

Let op : Je kunt de KPN TV+-app niet gebruiken op deze TV!

4 reacties

• May 26, 2026

Lijkt me eenvoudig terug te zoeken, ambilight tv, 55inch, adviesprijs €649.

Dat is er vast een uit een goedkoop segment ​@Wasdroger 

Het is,gewoon een goedkope chinees die nog een poosje de naam Philips mag gebruiken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 27, 2026

Hallo ​@Wasdroger ,

Philips 55-inch Ambilight tv van € 649,-

Specificaties tv

• Beeldschermdiagonaal: 55-inch

• 4K QLED

• Ondersteuning Dolby Atmos. Hoor je elk detail om je heen. Alsof je midden in de scène zit. 

• Unieke Ambilight-functies. Met Ambilight kijk je niet alleen. Je zit er middenin. De kleurrijke lichtbeleving maakt elke kijkervaring intenser. En als je het eenmaal hebt gezien, wil je het niet meer missen. 

• Smart TV

Het typenummer staat er niet bij, maar gelet op de specificaties zou het deze kunnen zijn: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-55mled91012-mini-led-55-inch-2025-ultra-hd-4k-158478462.html

Sowieso met Titan OS. Android TV is er alleen nog bij de allerduurste modellen van Philips. 

Let op : Je kunt de KPN TV+-app niet gebruiken op deze TV!

Wasdroger
Topper
  • Auteur
  • May 27, 2026

Hallo ​@Wasdroger ,

(...)  op deze TV!

Kijk, die had ik nog niet kunnen vinden. Wel anderen met de specificatie, maar met een veel lagere adviesprijs. Als dat daadwerkelijk de televisie is zal ik een abo kunnen afsluiten; prima ding!

Jij bedankt voor je zoekwerk, ​@Noordzee !

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 27, 2026

Hallo ​@Wasdroger ,

(...)  op deze TV!

Kijk, die had ik nog niet kunnen vinden. Wel anderen met de specificatie, maar met een veel lagere adviesprijs. Als dat daadwerkelijk de televisie is zal ik een abo kunnen afsluiten; prima ding!

De adviesprijs zegt niet zoveel. Maar, om een teleurstelling of misverstand te voorkomen, zou ik toch zekerheidshalve toch exact willen weten om welk type het precies gaat.