Skip to main content
Beantwoord

Spelletje betalen met KPN Pay werkt niet, hoe stel ik dit in?

• August 12, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

ik wil graag in een spelletje met mijn abbonement betalen maar hij blijft aangeven voeg betaalmethode toe ik snap er niks van wie kan me helpen???

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@miranda- 

Welkom op de community van KPN.

Alles over het betalen via KPN Pay en het stappenplan om dit te activeren, vindt en lees je op de speciale webpagina over KPN Pay.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op deze webpagina: Online aankopen betalen via KPN Pay

Volg de stappenplan van Android of iOS (iPhone), afhankelijk van welk besturingssysteem je gebruik maakt, en je abonnement van het spelletje die je graag wilt spelen verloopt via de factuur van KPN.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@miranda- 

Welkom op de community van KPN.

Alles over het betalen via KPN Pay en het stappenplan om dit te activeren, vindt en lees je op de speciale webpagina over KPN Pay.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op deze webpagina: Online aankopen betalen via KPN Pay

Volg de stappenplan van Android of iOS (iPhone), afhankelijk van welk besturingssysteem je gebruik maakt, en je abonnement van het spelletje die je graag wilt spelen verloopt via de factuur van KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 14, 2025

Welkom op de community ​@miranda-, goed dat je hier even aanklopt omdat je er niet helemaal uitkomt met KPN Pay!

Ik zie dat Michel je al van informatie heeft voorzien, is het inmiddels gelukt om het in te stellen? Mocht het nog steeds niet goed gaan,dan wil ik je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! Â