Skip to main content

Spotfy blijft maar op de factuur aanwezig

• August 26, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Precies hetzelfde probleem hier. Knettergek word ik ervan. Echt knettergek. Uren en uren bellen met KPN de afgelopen maanden en het probleem wordt maar niet opgelost. Er wordt wel een actie gepleegd met de mededeling dat het nu dan toch echt geregeld is. Maar paar dagen later komt er een factuur binnen met daarop nog steeds Spotify. Als ik dan maar weer eens bel krijg ik al voor de zoveelste keer te horen dat er pas vanaf de 28e iets gewijzigd kan worden want er is recent nog een wijziging geweest…… ECHT??? Jullie regelen het niet en vervolgens moet ik een maand wachten voordat er weer wat gedaan kan worden wat wederom niet de oplossing gaat zijn???? 

LOS HET OP!!!!

Daarnaast ook zorgdragen voor de crediteren over afgelopen maanden.

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie ​@Die ene klant en het spijt me oprecht dat dit zoveel voeten in de aarde heeft. We zijn inmiddels de 28e gepasseerd, wat is nu de stand van zaken? Er loopt dus wel een traject om dit opgelost te krijgen? Mocht je nog hulp nodig hebben laat het mij dan weten, dan loop ik dat graag nog even voor je na.