Ik ben al even bezig om van spotify af te komen. In 2021 (oktober) zijn we overgestapt naar glasvezel en kpn hussel.Toen al aangegeven dat ik geen spotify meer wilde. Zonder mijn weten is het spotify abonnement omgezet naar een online aankoop. (Heb ik niet gezien) nu wilde ik ons abonnement weer wijzigen en zie ik dat ik al die tijd betaald heb voor spotify dat ik niet gebruik. Kpn zegt dat ik zelf online aangekocht heb, maar hij staat op mijn tv abo factuur en niet op mijn mobiele abonnement! Ik heb nooit spotify online aangekocht!! Wil het ook niet! Nu kan ik niets stopzetten via spotify, krijg een melding dat ik bij de partner (kpn) moet zijn. Inmiddels drie x met klantenservice gebeld, waarbij steeds de verbinding verbroken wordt als er navraag gedaan moet worden. Ben er klaar mee! Steeds hoor ik dat ik het abonnement zelf online heb aangekocht maar dat is niet zo!! Ik wil dus dat het abonnement stopt voor spotify en dat ik vanaf oktober 2021 dat geld ook terug krijg. Het omzetten van een alles in één abonnement waar spotify gratis was naar een online aankoop is niet legaal, ik heb daar geen akkoord voor gegeven. Ik hoop dan ook snel van jullie te horen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.