Skip to main content
Vraag

Spotify al sinds oktober 2021 ongevraagd in rekening gebracht

• 28 January 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik ben al even bezig om van spotify af te komen. In 2021 (oktober) zijn we overgestapt naar glasvezel en kpn hussel.Toen al aangegeven dat ik geen spotify meer wilde. Zonder mijn weten is het spotify abonnement omgezet naar een online aankoop. (Heb ik niet gezien) nu wilde ik ons abonnement weer wijzigen en zie ik dat ik al die tijd betaald heb voor spotify dat ik niet gebruik. Kpn zegt dat ik zelf online aangekocht heb, maar hij staat op mijn tv abo factuur  en niet op mijn mobiele abonnement! Ik heb nooit spotify online aangekocht!! Wil het ook niet! Nu kan ik niets stopzetten via spotify, krijg een melding dat ik bij de partner (kpn) moet zijn. Inmiddels drie x met klantenservice gebeld, waarbij steeds de verbinding verbroken wordt als er navraag gedaan moet worden.  Ben er klaar mee! Steeds hoor ik dat ik het abonnement zelf online heb aangekocht maar dat is niet zo!! Ik wil dus dat het abonnement stopt voor spotify en dat ik vanaf oktober 2021 dat geld ook terug krijg. Het omzetten  van een alles in één abonnement waar spotify gratis was naar een online aankoop is niet legaal, ik heb daar geen akkoord voor gegeven. Ik hoop dan ook snel van jullie te horen.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14488 reacties
  • 29 januari 2025

Wat ontzettend zuur dat je al zo lang betaalt voor iets dat helemaal niet meer actief hoort te staan ​@Seef71  En dat je vervolgens ook niet het idee hebt dat je er verder mee komt via de reguliere klantenservice ðŸ˜•

Om goed uit te laten zoeken hoe deze situatie heeft kunnen ontstaan, wil ik je aanraden om hier een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling je hier verder mee kan helpen. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt eventueel screenshot delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken!

Reageer