Skip to main content
Beantwoord

Spotify blijft actief als online aankoop, opzeggen lukt niet

• January 7, 2026
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Inmiddels ben ik al dagen bezig met de klantenservice van zowel KPN als Spotify, maar niemand lijkt het probleem op te kunnen lossen. Als uitbreiding van mijn mobiel abonnement heb ik ooit Spotify premium gekozen, waarvoor ik op mijn factuur van KPN betaal (via Online Aankopen). Ik wil dit abonnement aanpassen maar dit lukt niet via Spotify omdat het abonnement via KPN loopt. 

Zojuist wederom een half uur aan de telefoon gehangen met een zwaar geïrriteerde KPN medewerker, die na zuchten en steunen en raadplegen van collega’s nog steeds bleef volhouden dat Spotify dit moet oplossen. Op het forum zie ik dat meer mensen ditzelfde probleem hebben (gehad) en dat het wel degelijk door KPN kan worden opgelost. 

Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Wij hebben al onze producten bij KPN maar dit soort contact met klantenservice medewerkers valt me vreselijk tegen.. :( 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Debby6, ik kijk even met je mee! Wil je je profiel eens invullen? Mijn telefonische collega's zouden hier in ieder geval een ticket voor moeten kunnen aanmaken.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Hoi ​@Debby6, ik kijk even met je mee! Wil je je profiel eens invullen? Mijn telefonische collega's zouden hier in ieder geval een ticket voor moeten kunnen aanmaken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Hi Thomas, 

Het zou fijn zijn als je zou kunnen meekijken. Mijn profiel is ingevuld. 

ik hoor graag. 

met vriendelijke groet, 

Debby 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb het ticket voor je aangemaakt ​@Debby6. Zodra ik reactie heb hoor je van me!