Skip to main content
Vraag

Spotify laten stoppen lukt niet (online aankopen )

• February 18, 2026
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Elke maand wordt er 12,99 van mijn KPN rekening gehaald voor spotify terwijl ik deze gratis heb:

Hier staat dus dat ik gratis Spotify heb en daardoor kan ik mijn “betaalde” abonnement bij Spotify niet opzeggen. Ik wordt bij de helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd en bij Spotify zeggen ze dat ik bij KPN moet zijn want daar wordt het gefactureerd: 

@Spotify: Wat vervelend om te horen dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik moet wel eerlijk bekennen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij KPN. Wat zij dus beweren is dat je naast het gratis abonnement ook nog zelf een betalend abonnement via KPN Pay hebt geactiveerd (eventueel via Google of Apple Pay). Je kunt je abonnementen daarvan nog checken. Indien je daar niets kunt vinden, dan kan je het via het KPN forum proberen. Meestal kunnen zij daar wel tot een oplossing komen.

Graag antwoord van KPN medewerkers want forum leden kunnen mij hier NIET bij helpen.

Ik ben al jaren lid met het duurste abonnement alles in 1 en 2 ontvangers. Ik hoop dat dit nu eens opgelost wordt.

5 reacties

• Auteur
  • Topper
  • February 18, 2026

Zie nieuw topic

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 19, 2026

Hi ​@BlueSky1, goed dat je dit meldt hier.

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul daar ook je Spotify gebruikersnaam in, dat weet ik zeker om welk account het gaat. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Topper
  • February 19, 2026

Is gedaan, ik ga er van uit dat dit alleen voor KPN medewerkers te lezen is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 20, 2026

Dankjewel voor de gegevens. Alleen de moderators kunnen dit zien inderdaad. Ik ga voor je bezig om het op te zeggen, ik verwacht dat dit in de loop van volgende week rond is. 

Ik laat van me horen wanneer ik een terugkoppeling heb. 

• Auteur
  • Topper
  • February 21, 2026

Dank je wel.