Hoi ​@jraaijma. Welkom op de KPN Community! Je bent aan het juiste adres om dit op te lossen. Wel vervelend en vreemd dat in 2023 Spotify Premium niet is beeindigd zoals dat wel aan jou bevestigd is.Â
Zou je je profiel willen invullen met je achternaam, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN (onder persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik daarna mijn best doen om het voor je te beëindigen. Een eventuele restitutie van de kosten kun je aanvragen via onze klachtenafdeling. Zodra het beëindigd is, kun je dan het beste dit formulier daarvoor invullen.Â
Geef me maar een seintje wanneer het gelukt is met je profiel.
Â
Hoi Arjan,Â
Ik heb alles ingevuld in mijn profiel. Bedankt! Heel fijn dat het opgelost gaat worden. Ik weet dat er ook een ticket is aangemaakt door Amber, maar daar kan ik zo geen contact meer mee hebben, dus heel fijn als het via deze kant bekeken wordt. Ook fijn dat ik om restitutie kan vragen.Â
Groeten
Dank je voor het invullen! Ik heb een ticket aangemaakt en dan verwacht ik na het weekend een antwoord van de bewuste afdeling. Dan laat ik je weten of het gelukt is.Â
Goed weekend!
Hoi ​@jraaijma. Het is gelukt om Spotify Premium per 8 augustus te beëindigen op je aansluiting! Dus dan raad ik je aan om nu nog even aan te kloppen bij onze klachtenafdeling.Â
Vandaag gesproken met een heel erg botte collega van u van de klachtenafdeling. Er gaat geen restitutie komen van een bedrag wat jullie 2,5 jaar foutief bij mij in rekening gebracht hebben. Ik ben telkens een paar uur bezig geweest met bellen en dingen regelen zonder enkel resultaat tot nu toe. Met een druk gezinsleven is 2 kleine kinderen heb je niet altijd de mogelijkheid om hier zoveel tijd voor vrij te maken om weer te bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Mijn telefoonhistorie gaat niet lang terug maar ik heb vaker een uur aan de telefoon gezeten met jullie. Ik vind het echt heel erg dat er geen enkele compensatie hiervoor komt, als is het maar gedeeltelijk om hier aan tegemoet te komen. Jullie zijn mij en mijn man vanaf november kwijt als klanten als er niks gebeurd. Ik zie op het forum dat zoveel mensen problemen gehad hebben hiermee, dan lijkt het mij toch echt dat er in jullie systeem fouten gemaakt zijn en niet bij spotify.Â
Ow dat is een uitkomst die ik niet had verwacht. Je mag ook op zijn minst een vriendelijk gesprek verwachten, ongeacht of er wel of niet iets voor je kan worden gedaan.
Er is wel te zien dat Spotify Premium uitgeschakeld zou worden en dat je er achteraan gebeld hebt, dus vreemd dat er helemaal niets gecorrigeerd wordt. We hebben hier nog eens overleg gehad en ook gesproken met iemand van de klachtenafdeling en we gaan er nog een keer naar kijken. Binnen 5 werkdagen wordt er weer contact met je opgenomen en zien we even wat er mogelijk is.Â