Vanaf februari betaal ik spotify terwijl ik in februari nieuw mobiel abonnement zonder spotify heb genomen!
Meerdere keren contact gehad met KPN.
Ben er nu klaar mee en ik wil 100% mijn geld terug
Vanaf februari betaal ik spotify terwijl ik in februari nieuw mobiel abonnement zonder spotify heb genomen!
Meerdere keren contact gehad met KPN.
Ben er nu klaar mee en ik wil 100% mijn geld terug
Hallo
Nee..
En nu?
Hi
Ik zet dit eerst door naar de juiste mensen om het op te zeggen en om een correctie voor je in te voeren. Ik verwacht dat dit enkele dagen zal duren, ik laat het je hier weten zodra ik de bevestiging heb.
Hallo Alex.
Oh... ik hoop dat dat nu lukt via deze weg.
Al veel contact gehad met kpn hier over...
Ja! Ik heb de bevestiging dat het gelukt is. Zou je de factuur van 16 november af willen wachten? Als het goed is staat daar de einddatum 23 november voor Spotify. Zodra we dit weten kan ik voor je het bedrag crediteren.
Hallo Alex.
Mooi dat jij er wel werk van maakt!
Maar 23 November als eind datum?
18 Februari toch?
Anders krijg ik nog geen geld terug...
Hallo Alex.
Mooi dat jij er wel werk van maakt!
Maar 23 November als eind datum?
18 Februari toch?
Anders krijg ik nog geen geld terug...
Excuus, verkeerd uitgelegd. Het wordt in november stopgezet. Ik ga de correctie voor je invoeren met terugwerkende kracht vanaf 18 februari, dan krijg je dus alles terug.
Ahhhhhh Alex van kpn🤬
Weer afgeschreven♂️
Wat een stom gedoe joh
Hoi Chris, Alex is even afwezig dus ik pak het even van hem over. dat klinkt inderdaad niet ideaal. Stond hij ook weer op de factuur? Dan moeten we het opnieuw aankaarten.
Hallo Remco.
Ja staat ook gewoon op de factuur.
Zou je nog voor de zekerheid je profiel in willen vullen met alle gegevens? Onder Persoonlijke opmerkingen (Privé) kun je ook je gebruikersnaam van Spotify invullen, dan weet ik zeker welke losgekoppeld moet worden. Alleen jij en ik zien dit overigens.
Laat het me weten als dit is gedaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.