Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium blijft op mijn factuur staan ondanks meerdere verzoeken tot opzegging

• June 7, 2026
  • 6 reacties
  • 27 keer bekeken

Hoi KPN!

De titel zegt het denk ik wel. 

ik zet het toch ook maar hier omdat ik in andere topics zie dat dit anderen geholpen heeft en ik het zelf via website heb geprobeerd en al meerdere malen telefonisch langdurig contact heb gehad en het maar niet lijkt te lukken m’n Spotify Premium op te zeggen.

Situatie; 29-3 heb ik mn abonnement verlengd. Ik probeerde toen direct mn spotify op te zeggen, maar dit kon ik niet vinden 

Dit was tevens het eerste moment dat ik hierover belde. Mij werd verteld dat ik het vanaf 1 april kon veranderen en dit kwam omdat je niet op dezelfde dag iets kon wijzigen. 

1 april; ook nu kon ik geen mogelijkheid vinden m’n abonnement zelf te wijzigingen op de KPN entertainment site. 
Weer gebeld, mij werd toegezegd dat het nu door een medewerker stop was gezet en het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort ging worden.

Inmiddels zijn we weer wat facturen verder maar staat elke keer Spotify a 12,99 er nog gewoon op.

Kan iemand mij helpen m’n Spotify definitief stop te zetten?

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Sarakim14 , als het goed is, is Spotify nu stopgezet! Zou je dat voor de zekerheid ook nog even willen checken? 

6 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 9, 2026

Goedemorgen ​@Sarakim14 en bedankt ook voor jouw bericht :)

Dat is natuurlijk uitermate vervelend dat het niet lukt om Spotify stop te zetten dus goed dat je ook via deze weg aan de spreekwoordelijke bel trekt! Zou jij je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan pak ik het verder voor je op! Alvast bedankt en hoor graag weer van je 💪🏻

• Auteur
  • Topper
  • June 9, 2026

Hoi ​@Jan van KPN !

dank alvast voor de reactie, ik heb mijn profiel aangevuld met wat me in deze relevant lijkt. Mocht er nog iets aangevuld moeten worden laat het dan weten. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 9, 2026

Bedankt ​@Sarakim14 , ik heb alle gegevens die ik nodig heb en zodra ik terugkoppeling heb, laat ik je dat zo snel mogelijk via deze weg weten! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2026

Hoi ​@Sarakim14 , als het goed is, is Spotify nu stopgezet! Zou je dat voor de zekerheid ook nog even willen checken? 

• Auteur
  • Topper
  • June 9, 2026

Hoi ​@Jan van KPN,

direct naar mijn spotify app gegaan en zie hem daar nu inderdaad niet meer op premium staan, dank voor je hulp!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 9, 2026

Fijn om te horen ​@Sarakim14 en heel erg graag gedaan natuurlijk 💪🏻