Skip to main content
Beantwoord

Spotify sinds 11 november opgezegd maar blijft doorlopen

• December 30, 2025
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb hier al twee keer over gebeld en er is inmiddels een klacht aangemaakt, maar ik wil het toch nog even hier benoemen.

Mijn Spotify-abonnement heb ik op 11 november opgezegd, maar het loopt helaas nog steeds door. In mijn overzicht zie ik het terug als een online aankoop.

Op het forum lees ik dat meer mensen dit probleem hebben gehad en dat het bij hen is opgelost na bericht via dit forum.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Basjas, als het is zoals je het beschrijft staat het inderdaad los van opzeggingen. Je hebt het al opgezegd, maar het staat nog op de factuur als een Online Aankoop.

De telefonische collega's kunnen dat zelf niet stopzetten, maar zij kunnen hiervoor een andere afdeling aansturen. Dat hebben ze blijkbaar niet gedaan voor je?

Je kunt dat nogmaals proberen en kijken of ze het dan wel door kunnen zetten. Als dat niet lukt kan je je profiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer waar het bij speelt en de laatste 3 cijfers van de IBAN). Dan kan ik kijken of ik het voor je door kan zetten.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 30, 2025

Beste ​@Basjas hoe heb je opgezegd en heb je er (nog) geen bevestiging van gekregen per mail of anderszins?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2025

via de app opgezegd ook een email ontvangen met bevestiging!

12 november de email ontvangen met bevestiging van opzegging

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2025

Mijn probleem is hetzelfde als dit topic en alles wat hier aan gerelateerd is:

Spotify blijft actief als Online aankoop, graag stopzetten | KPN Community

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 30, 2025

Ik weet persoonlijk dat KPN achterloopt met het verwerken van online opzeggingen.

Even bellen met KPN via 0800 0402 bespoedigt de opzegging met een eventuele creditering van teveel betaalde kosten.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2025

​@JanD Bellen werkt dus niet, dit staat ook in die andere topics. Er is iets mis met het opzeggen van het spotify abonnement van kpn. Via de telefoon kan dit niet blijkbaar. Dit ziet dieper als probleem in het KPN systeem.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Welkom op de community ​@Basjas, als het is zoals je het beschrijft staat het inderdaad los van opzeggingen. Je hebt het al opgezegd, maar het staat nog op de factuur als een Online Aankoop.

De telefonische collega's kunnen dat zelf niet stopzetten, maar zij kunnen hiervoor een andere afdeling aansturen. Dat hebben ze blijkbaar niet gedaan voor je?

Je kunt dat nogmaals proberen en kijken of ze het dan wel door kunnen zetten. Als dat niet lukt kan je je profiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer waar het bij speelt en de laatste 3 cijfers van de IBAN). Dan kan ik kijken of ik het voor je door kan zetten.