Skip to main content
Beantwoord

Spotify stopgezet via KPN maar deze wordt nog wel gefactureerd

• April 16, 2025
  • 12 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb op 10-02-2025 mijn spotify premium abonement via KPN stopgezet en heb hier ook een bevestiging over ontvangen. Nu zag ik op de laatste factuur dat hiervoor wel kosten gerekend worden.
Ik zie in mijn KPN dat ik geen Spotify niet meer heb staan als abonnement, dit is ook nagezien door een klantenservice medewerker van KPN. De klanten service medewerker van KPN gaf aan dat ik contact moest zoeken met Spotify, maar deze gaven aan dat ik weer bij KPN moet zijn.

Graag zou ik Premium account op de juiste wijze stop laten zetten! Kan iemand hier bij helpen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Erg bijzonder. Zou ik ook eens mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Graag ook het e-mailadres/gebruikersnaam invullen die je bij Spotify gebruikt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 18, 2025

Hi ​@Klant.Frank, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Als je je laatste factuur opent en naar beneden scrolt, dan zou je het kopje "Online aankopen” moeten zien. Welke datum staat daar bij Spotify? Daar kun je namelijk zien tot wanneer Spotify is betaald via ons. 

Plaats anders hier een screenshot van de factuur, dan kunnen we meekijken. Vergeet niet om persoonlijke gegevens weg te halen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Hi ​@Alex van KPN 

Volgens de factuur is Spotify betaald tot 21-04 (zie screenshot).

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Hi ​@Alex van KPN 

Hierbij ook de mail bevestiging dat Spotify Premium stopgezet is, deze mail is van 10-02-2025.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hier lijkt toch iets mis te gaan, die e-mail is van 10 februari dus dat zou verwerkt moeten zijn dus ik verwacht dat wij hierin actie moeten ondernemen en een melding moeten aanmaken voor de technische dienst. 

Mijn advies is om een terugbelafspraak te maken met ons, de opzegging is wel doorgegeven. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo vermijd je ook een eventuele wachtrij. 

Laat je me weten of dit zo lukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 22, 2025

hoi ​@Alex van KPN 

Ik heb zojuist weer gebeld met de klantenservice en zei geven aan dat KPN het stop heeft gezet en dat ik een on-line aankoop heb gedaan. maar dit is niet het geval. ik heb ook verwezen naar de KPN community maar ze geven aan dat zei mij niet kunnen helpen.

Ik vroeg of ze de opzegging nogmaals wilde doen maar dit kunnen ze niet zeggen ze.

Hoe moet ik hier nu mee verder?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 22, 2025

@Alex van KPN 

Ik heb op spotify het abonement gecontroleerd en hier staat dat het via KPN loopt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Erg bijzonder. Zou ik ook eens mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Graag ook het e-mailadres/gebruikersnaam invullen die je bij Spotify gebruikt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

Hoi ​@Alex van KPN,

Als u er even naar wilt kijken graag, ik heb inmiddels het KPN profiel ingevuld en ook de gegevens van Spotify toegevoegd. 

Mocht u nog meer nodig hebben hoor ik het graag.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 29, 2025

Dankjewel, ik heb dit doorgezet dus ze zijn er mee bezig. Ik laat het hier nog weten zodra ik een terugkoppeling hebt ontvangen dat het gereed is. 

Je hoort dus van me! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 29, 2025

@Klant.Frank, ik krijg net de bevestiging dat het nu is opgezegd. Zou je dit morgen willen nakijken of je dit ook ziet als je inlogt bij Spotify? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2025

@Alex van KPN ,

Bedankt voor al het werk wat je gedaan hebt, ik zal morgen even kijken of het verwerkt is bij spotify.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 30, 2025

@Alex van KPN ,

Ik heb bij Spotify gecontrleerd en het abonnement is opgezegd.

Heel erg bedankt voor je hulp!!