Skip to main content
Beantwoord

Status pakketwijziging naar internet en TV+ blijft aangeven geannuleerd

• May 20, 2025
  • 9 reacties
  • 49 keer bekeken

goedendag, ik heb eind januari internet+TV aangevraagd maar later weer geannuleerd. Nu 10 mei weer internet+TV aangevraagd  en ik dacht de status even te controleren afgelopen zondag 18 mei en daar stond dat de bestelling geannuleerd was. KPN gebeld en de medewerker stelde voor de aanvraag opnieuw te doen en annuleerde de bestelling van 10 mei en plaatste een nieuwe bestelling. Iedere keer als ik nu naar de status van de nieuwe bestelling kijk staat er weer dat deze is geannuleerd. Ik heb dit met webservice opgenomen en die zeggen dat ik een paar dagen moet wachten maar het is mij duidelijk dat er hier iets fout gaat. En dat concludeer ik omdat alle drie de bestellingen op ‘in behandeling ‘ staan ook die van januari 2025. Er staan dus 3 bestellingen met 3 verschillende klantnummers op ‘in behandeling’. Deze bestellingen van mei heb ik geplaatst in verband met de actie van de 4K TV. Mijn conclusie is dat de opzegging van januari niet goed is gegaan en daarom nog steeds op ‘in behandeling’ staat en daarom ook nieuwe bestellingen worden geblokkeerd. Zou U hiernaar kunnen kijken

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dat zou kunnen, ik zie dat je 3 thuis abonnementen gekoppeld hebt aan je MijnKPN account, ik vermoed dat dat de geannuleerde orders zijn. Daar raakt dit systeem van in de war. Als het goed is kun je die orders via de MijnKPN app verwijderen. Daarvoor klik je rechtsbovenin op het poppetje om naar je profiel te gaan, dan kun je naar abonnementen. Daar klik je de oude aan en onderaan kun je dan klikken op “abonnement verbergen” 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• May 20, 2025

Wat heb je in januari opgezegd dan?

• Auteur
  • Helper
  • May 20, 2025

Dat staat er he; internet en TV alle drie zijn dezelfde bestellingen alleen de laatste 2 gingen vanwege de 4K TV. Ik heb dus alleen de eerste in januari zelf geannuleerd maar die staat nog steeds op ‘in behandeling ‘

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@marzo, welkom op onze community! Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie de bestelling er correct in staan. Ik ga er op dit moment ook niet vanuit dat deze zomaar geannuleerd zou worden en je 2 juni ook gewoon alles aan moet kunnen sluiten.

Mocht er toch iets niet goed gaan kunnen mijn telefonische collega's hier ook een ticket voor aanmaken

• Auteur
  • Helper
  • May 22, 2025

Ha Thomas, bedankt voor je antwoord . Het gaat er echter om dat ik niet mijn bestelling kan volgen in de KPN app of op KPN web page. Bij beide krijg ik als ik op de link in jullie mail klik te zien dat de bestelling is geannuleerd. Ik vind dat vreemd want ik moet toch gewoon al  een dag na mijn bestelling kunnen zien wat de status van mijn bestelling is? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat zou kunnen, ik zie dat je 3 thuis abonnementen gekoppeld hebt aan je MijnKPN account, ik vermoed dat dat de geannuleerde orders zijn. Daar raakt dit systeem van in de war. Als het goed is kun je die orders via de MijnKPN app verwijderen. Daarvoor klik je rechtsbovenin op het poppetje om naar je profiel te gaan, dan kun je naar abonnementen. Daar klik je de oude aan en onderaan kun je dan klikken op “abonnement verbergen” 

• Auteur
  • Helper
  • May 26, 2025

Ha Thomas, bedankt voor je antwoord. Ik kan echter niets veranderen bij de andere  bestellingen omdat er staat : ‘ omdat dit abonnement nog in behandeling is, kun je de gegevens nog niet aanpassen.’. Trouwens niet alleen het systeem van KPN maar ook mijn systeem raakt hiervan in de war. Voor het weekend stond mijn ‘ thuis” bestelling in de IOS app bij mijn telefoonabonnement echter vandaag stond ‘thuis’ er niet meer. Ik heb opnieuw ingelogd met een omweg en toen stond ‘thuis’ er weer wel bij maar daar staat dan alleen dat ‘hier de gegevens van Uw nieuwe abo komen’ 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat schiet niet op, je kunt ook je MijnKPN account verwijderen en opnieuw aanmaken, en dan alleen de juiste abonnementen koppelen. Dit moet opzich goed op te lossen zijn maar het raakt nogal in de war als er verschillende accounts achter de schermen gekoppeld zijn

• Auteur
  • Helper
  • June 2, 2025

@Thomas van KPN  het is toch allemaal gelukt bedankt voor je hulp. Echter nog even een vraagje: zijn die glaskanalen er niet meer op de nieuwe iTV DIW7022 ontvangers ? En jammer genoeg moest ik tot mijn teleurstelling zien dat jullie klanten nog steeds niet de favorieten lijst naar eigen behoefte kunnen indelen. KPN moet toch wel een hekel aan de klanten hebben dat dit na zoveel jaren en vragen hiernaar nog steeds niet is gerealiseerd . Bij Ziggo is dat prima geregeld.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als de verbinding goed genoeg is en de kwaliteit hoog genoeg staat op je TV+ ontvanger zijn de reguliere kanalen hetzelfde als wat de glaskanalen waren.  Daar wordt nu geen verschil meer tussen gemaakt. Je wens over de favorietenlijst ligt bij de ontwikkelaars maar heb ik inhoudelijk niets nieuws over te vertellen