Skip to main content
Vraag

Status van mijn contract opvragen: waar doe ik dat?

• October 13, 2025
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Hoi!

ik ben op zoek naar het contract van mijn televisie en internet abonnement. Zodat ik kan zien wanneer deze is ingegaan. Waar kan ik deze vinden?

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 13, 2025

Dat kan je in MIJNKPN vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2025

Oke, en waar?

want ik vind daar alleen mijn verleng datum, en niet mijn contract😀

• October 13, 2025

Wat wil je precies weten? Kijk eens op de factuur 2de pagina. Daar staat alles wat je nu hebt en wat je er voor betaald. Welke informatie mis je dan nog?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2025

Ik wil mijn contract in zien, en weten wanneer het contract begonnen/gestart is. Dit kan ik op de 2e pagina van de factuur niet vinden, en ook niet ergens anders op mijn kpn.

• October 13, 2025

Dat staat niet in MijnKPN. Je contract is toegezonden via email. Dus even in je mailgeschiedenis terug zoeken.

Je kunt ook in je facturen terug zoeken. Je weet de einddatum. KPN werkt met 1 of 2 jarige contracten. Dus de facturen van 1 jaar terug bekijken gerekend vanaf de einddatum. Zie je daar geen veranderingen, dan de facturen van 2 jaar terug bekijken. Bij een verlenging moet dat te zien zijn op de factuur. Bijvoorbeeld in de vorm van een tijdelijke korting ofzo. Of een verandering van de naam van het abonnement. Bijvoorbeeld "Alles-in-1 Standaard" naar "Hussel 100" ofzo.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Naomik welkom op de KPN Community! Ik snap volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben! Ben je er inmiddels achter wat de startdatum van jouw abonnement is geweest? Je kan zoals Marlon aangeeft inderdaad deze datum achterhalen uit de e-mail van jouw orderbevestiging of contract.

Als ik nog iets kan doen laat het dan weten. Ik help graag :-) .Â