Skip to main content
Beantwoord

Stopzetten van factuur per post

• January 29, 2025
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag dat stopgezet wordt of dat ik dit zelf kan doen. Ik kan / moete bijna alles zelf doen in mijn KPN, maar een administratieve handeling als een factuur per post stopzetten kan niet of is onvindbaar

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Andre Groot dit kan je niet zelf, dus even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community

Succes

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Beste ​@Andre Groot dit kan je niet zelf, dus even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community

Succes

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 30, 2025

Hi ​@Andre Groot,

Ik zie dat JanD je al heeft aangeraden om contact te zoeken met onze klantenservice, en hoop dat het inmiddels gelukt is om dit stop te zetten 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2025

Marja,

Dit zou in December al geregeld zijn door KPN. Bereikbaarheid van KPN is ook niet al te best

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 4, 2025

Hmm, als dit in december al klaar had moeten zijn, dan lijkt er toch iets niet goed te zijn gegaan ​@Andre Groot 😕

Via de community kunnen we deze wijziging niet voor je doorvoeren, dus ik ben bang dat ik je wel weer terug moet verwijzen naar onze telefonische klantenservice. Ik wil ook even benoemen dat het mogelijk is om hier een belafspraak voor te maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2025

Telefonische klanten service kan het ook niet, 2x aan de lijn gehad en 3 maanden later nog een steeds een factuur per post. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 1, 2025

Wat jammer dat er dan iets mis lijkt te gaan bij het stopzetten ​@Andre Groot 😕

Ik kijk graag even of ik de oorzaak hiervan terug kan vinden. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer (als het hier om mobiel gaat tenminste) en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2025

ingelogd

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 3, 2025

Ik zie nog geen gegevens als ik je profiel bekijk ​@Andre Groot, heb je na het invullen van de gegevens, ook onderaan op ‘sla wijzigingen op’ geklikt, helemaal onderaan?