Skip to main content
Beantwoord

Storytel is toch gefactureerd ondanks dat aanbieding aangaf dat het gestopt zou worden

• 29 juli 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo geachte lezer,

Ik kreeg 2 maanden geleden een aanbieding van KPN voor 2 maanden gratis Storytel.

Het abonnement van Storytel zou automatisch stoppen na 2 maanden. 

Ik vond de rekening van kpn deze maand hoger dan normaal.

Nu zag ik bij bijgaande rekening alsnog daar het bedrag van Storytel is door berekend. Wat niet volgens afspraak van de aanbieding was. 

Daarom zou ik graag dit bedrag terug gestort zien op mijn rekening. 

Na het zien van de rekening heb ik gelijk Storytel uitgeschakeld bij mijnkpn app.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@PhilipBN. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van één van de Voor Jou cadeautjes. Daar zijn ze ook voor bedoeld natuurlijk. Alleen dan is het wel praktisch dat het stopgezet wordt zoals het beloofd is. 

Als ik zo de interne informatie erbij zoek, dan wordt aangegeven dat het abonnement automatisch af zou moeten lopen na twee maanden. Goed dat je nu in ieder geval zelf al het abonnement hebt stopgezet en je kunt dan voor een restitutie van het teveel betaalde contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen je daarbij helpen. Maak daarvoor een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2669 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2025

Hoi ​@PhilipBN. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van één van de Voor Jou cadeautjes. Daar zijn ze ook voor bedoeld natuurlijk. Alleen dan is het wel praktisch dat het stopgezet wordt zoals het beloofd is. 

Als ik zo de interne informatie erbij zoek, dan wordt aangegeven dat het abonnement automatisch af zou moeten lopen na twee maanden. Goed dat je nu in ieder geval zelf al het abonnement hebt stopgezet en je kunt dan voor een restitutie van het teveel betaalde contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen je daarbij helpen. Maak daarvoor een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Excuses voor het ongemak. 

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic