Skip to main content
Vraag

SuperWifi abonnement opgezegd, maar niet juiste retourlabel gebruikt

• July 7, 2025
  • 0 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn Superwifi abo opgezegd. Omdat ik vanmiddag nog geen mail had ontvangen met retourinstructies heb ik de KPN klantenservice gebeld. De medewerkster stuurde mij vervolgens een e-mail (vanuit de nabestaandendesk?) met de onderstaande tekst. Ik heb de Superwifi ingepakt en verzonden. Omdat ik me na verzending afvroeg hoe KPN moet weten dat deze Superwifi bij mij hoorde, heb ik een reply gestuurd naar het KPN mailadres met daarbij een foto van het verzendbewijs en het bestelnummer dat mijn Superwifi opzegging van KPN had gekregen. Echter: nu zie ik net in MijnKPN dat KPN een ander verzendlabel voor mij had gemaakt.

ik ben nu natuurlijk bang dat KPN de retour niet goed verwerkt en straks denkt dat ik de Superwifi achterover heb gedrukt. Hoe kan dit worden opgelost?

We hebben u gesproken over het terugsturen van apparatuur. Verpak alle KPN apparatuur in een doos en stuur gratis terug naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.