Skip to main content
Vraag

SuperWifi huur stopzetten binnen de eerste maand

• 24 maart 2025
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Hallo, mijn SuperWifi-punt kan niet worden gekoppeld met het modem, ik heb de instructies meerdere keren gevolgd, het eindresultaat na de installatie is altijd een paars lampje, eenmaal losgekoppeld van de ethernetkabel.

Ik ben zo gefrustreerd en ik wil het gewoon retourneren. Ik kreeg een telefoontje van KPN dat ik het nu niet kan retourneren, ik kan het alleen annuleren en na een maand retourneren. Klopt dit? De 14 dagen afkoelingsperiode geldt hiervoor niet?

Alvast bedankt

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 24 maart 2025

Beste ​@H.H.T. je huurt de wifipunten voor minimaal 1 maand, daarna kun je opzeggen en de retourinstructies volgen die je dan krijgt van KPN.

Dus stel dat je ze gehuurd hebt vanaf 1 maart, kun je ze opzeggen per 1 april.

Die opzegging kun je nu waarschijnlijk al wel regelen in MijnKPN als je een opzegdatum in kunt voeren.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@H.H.T., welkom op onze community! Het is helaas niet mogelijk de superwifi punten binnen een maand op te zeggen. Als je wilt denken we natuurlijk graag mee of je ze misschien toch werkend kan krijgen!
Om de installatie te voltooien is het noodzakelijk de wifipunten een half uur bekabeld aangesloten te laten zodat ze correct kunnen updaten. 

We hebben hier ook een handig topic over:

Reageer