Skip to main content
Beantwoord

Switch 2 welkomstcadeau nog niet ontvangen na bedenktermijn

• April 20, 2026
  • 8 reacties
  • 321 keer bekeken

Goedemiddag,

Net als een aantal anderen op dit forum heb ik mijn Switch 2 welkomstcadeau nog niet ontvangen. Mijn abonnement is op 31 maart ingegaan, 1 april kreeg ik mijn eerste factuur waardoor de 14 dagen bedenktijd na ontvangst factuur voorbij zijn, ook de 3 dagen verwerktijd wat ik hier veel voorbij zie komen zijn voorbij echter heb ik nog geen bericht ontvangen helaas.

Kunnen jullie nakijken wat de status hiervan is?

Alvast bedankt voor de reactie.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo allemaal, er waren wat problemen met de voorraad van de Nintendo Switch 2. Dat is allemaal gelukkig opgelost. In de loop van deze week zal de levering plaatsvinden. Ik wens jullie alvast veel game plezier. 

8 reacties

• Nieuwkomer
  • April 20, 2026

Zelfde geldt voor mij. 3 werkdagen zijn voorbij.

Vandaag even gebeld met Sidekix, de Switch zou klaar staan om opgehaald te worden door de vervoerder en moet ergens deze week geleverd gaan worden.

• Nieuwkomer
  • April 21, 2026

Voor mij precies zelfde. 31 maart ingegaan. Niks gehoord.

• Nieuwkomer
  • April 21, 2026

Hee!

Ik heb dit probleem ook, had gisteren gebeld met de klantenservice. Er was me verteld dat er een gigangische hoeveelheid aanmeldingen zijn geweest waar veel mensen de switch hebben gekozen. Ze dachten er genoeg te hebben, maar dat bleek toch van niet, en er zou een kleine groep klanten nog zonder zitten. Er was de medewerkster verteld dat er na het weekend (ik vermoed dus vorig weekend) weer een nieuwe levering zou komen en die z.s.m. verstuurd zouden worden. Duimen dus dat we niet te lang hoeven te wachten! :) Ik verwacht dat ze deze week wel binnen komen, maar anders kan je altijd zelf nog even bellen voor een update. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2026

Dankjewel voor je reactie, we wachten even af.

Jammer dat KPN klanten hierover niet informeert, dan zou er veel meer begrip voor de situatie zijn. Het helpt ook niet mee dat KPN / Sidekix iedereen wat anders vertelt zoals ik hier lijk te lezen in diverse topics.

• Nieuwkomer
  • April 21, 2026

100%

Voorwaarden komen van twee kanten. Dit is natuurlijk geen porum. Doe wat je beloofd en gewoon duidelijk de klant informeren via de mail. Niets zo irritant als in het duister te tasten. Slaat nergens op dat je zelf detective moet gaan spelen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2026

Hallo allemaal, er waren wat problemen met de voorraad van de Nintendo Switch 2. Dat is allemaal gelukkig opgelost. In de loop van deze week zal de levering plaatsvinden. Ik wens jullie alvast veel game plezier. 

• Nieuwkomer
  • April 22, 2026

Ik had vorige week gebeld met Sidekix wat ik ben aangesloten sinds 01-04. Ik zou in de batch zitten op de levering die afgelopen maandag zou binnenkomen en de code zou ontvangen. Vandaag nog eens gebeld en gevraagd waar me code was. hun reactie is dat ze wat problemen met leveringen hadden. Er zijn wel vandaag consoles ontvangen maar ik zat nu ineens niet bij de batch die waarschijnlijk vandaag gestuurd gaan worden. 
Dus een code met T&T ontvangen deze week zal gering zijn. 

• Nieuwkomer
  • April 22, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Aangesloten sinds 01-04 en nog steeds geen code ontvangen. Jammer dat er niet is gecommuniceerd via de mail hierover.Â